Hva er det beste og verste..

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
med samboer/kjæresten dere?

Beste med min er at han fremdeles ser på meg som om jeg er helt fantastisk mye bedre enn jeg egentlig er :shy:
Verste er at han vasker opp feil (kaldt vann, null såpe) Hahha, filleting, han er flink med husarbeid ellers, men akkurat håndoppvask vil han bare ikke gjøre riktig :wtf:

Det beste er at han gjør alt for meg og den kommende sønnen vår uten å mukke.
Verste er når han sier han skal gjøre en ting, men så gjør han det ikke hehe

Det beste er hvordan han ser og tar på meg, får fortsatt sommerfugler :) Det verste er at han aldri klarer å dra seg opp om morgnen i helgene.. Sitter å spiller til kl 3-4 om natta og sover til 11-12..

Det beste er hvor lojal han er, og at han stadig blir bedre og bedre å være sammen med. Det verste er at han er ganske negativ, og at han er kranglete mot fremmede (han kan rulle ned ruta på bilen og rope til noen som "tok parkeringsplassen hans" osv). Sånne ting er veldig unorsk (han er amerikaner) og krasjer veldig med min konfliktskye, norske personlighet. Jammen bra jeg elsker han, har jeg tenkt iblant. :p

Beste: liker meg selv på dårlige dager;)
Værste: tidvis mye borte med jobb

Det beste er hvor omsorgsfull og god han er mot meg, til tross for at han selv påstår at han mangler evne til empati og sympati :)
Det verste må være hvordan han alltid klarer å spre rotet sitt utover hele stua iløpet av kort tid; briller, nøkler, kvitteringer, skitne klær.. :p

Det beste er at han er utrolig flink med jentene, spesielt eldste, som ikke er hans. Han er helt fantastisk flink med henne.

Det jeg liker minst er at han er mye borte på ting. Trening av hunder, møter, fjøs/gårdsrelaterte ting som jeg ikke kan delta i. Og at han ikke skjønner at jeg trenger han hjemme iblant.

Det beste er at han har så godt humør :-)
Verste er at han ikke klarer å se saker fra min side

Beste er at han fremdeles får meg til å le :)

Verste er at han er evig rotekopp! :p

Beste:
1.Han kan stoles på 100%, uansett.
2. Han tar alltid min side om det er en konflikt.
3. Han er sprek og blir bare kjekkere med alderen.
4. Han passer alltid (litt for godt) på sønnen vår og meg.
5. Er ekstremt handy.
6. Står alltid opp I helgene så jeg får sove.

Verste :
1. Veldig hissig, og kan sette på plass fremmede om de gjør noe han ikke liker. Heelt motsatt av meg.
2. Gjør aldri husarbeid (støvsuger og tar oppvaska én gang i mnd). Jeg gjør resten.
3. Er ikke noe romantisk, og gir ekstremt sjeldent klemmer og kyss (Han syns det er "kleint").
4. Bruker for mye tid på trening.
:)

Beste er hvor flink han er med mine barn, behander de som de er hans barn.
Verste er at han har dårlig tålmodighet og blir helt svett bare han ser en kø på butikken :P
Filleting igrunn :)

Det beste må være hvor klok, omsorgsfull og god han er mot meg, spesielt siden jeg er syk :) kunne skrevet så mye egentlig, men det er så vanvittig mye bra med han!

Det værste må være at han alltid er så treig når vi skal steder så vi ender med å komme forsent :p

Beste : han er omsorgsfull, tålmodig, handy, engasjert i det han gjør, han er en god venn for sine kompiser :) ikke minst ett godt forbilde for de han trener i taekwondo.

Hans dårlige side er vel at jeg må pushe litt for at ting skal bli gjort, så er han ikke alltid så flink til å informere meg om ting hvis det er noe han skal eller vi har blitt invitert på.

Det beste med han er vel at han omtrent aldri blir sint! I løpet av 10 år har jeg sett han sint 2 ganger. Det verste er vel at han er lat å sjelden hjelper til med ting hjemme.

Det beste er at han er så omsorgsfull og tålmodig.
Det verste er at han er vanskelig å få til å snakke om følelser

Han er veldig Hot og får meg til å tenne på noen sekunder:p
Han er En super pappa, snill, omsorgsfull, spontan.

Han kan til tider være litt for spontan og rastløs. Og til tider distre.

å så vanskelig å sette ord på det beste, han får meg enda til å le <3 og vet hvordan han får meg til å le selv om jeg kanskje er kjempe sur, han vet også hva han skal gjøre når jeg er lei meg og er der med en gang jeg trenger ham <3
nå kysser han på meg hele tiden, noe jeg ikke er så flink til, så jeg syns han er herlig som enda holder på de små søte tingene som får forholdet til å fungere :)
OG jeg får enda sommerfugler i magen når han feks slik som igår når vi hjalp søsteren min å flytte inn i ny leilighet, tar hendene mine og drar meg inntil seg og gir meg et kyss <3 ååå blir glad bare av å tenke på ham nå jo :p haha

det verste.. er at han er flink til å gjøre ting han vil selv, men feks ting som han skulle fikse for lenge siden og skal ta med en gang jeg sier noe.. det kan jo gå over 1år før han fikser, biler osv liksom. Feks bilen min hadde en rar lyd som var noe som bare trengte og strammes, kjørte rundt med den fæle lyden leeeengde, og når han fikset det sammen med faren tok det serriøst under 5min!!! :p

Det beste er at han er så omtenksom. Skikkelig fredsmegler! Og så synes jeg han er fin, kul og nydelig å alt det der ;)

Værste er vel prompinga :laughing001

Han er veldig lojal, omsorgsfull og morsom. En fantastisk pappa!

Verste er at han er negativ til å bli med på ting som ikke er supergøy (men som ungene eller har lyst til)

Back
Topp