Cinnamon
Glad i forumet
I dag begynner jeg på sprøyter, endelig.. Men gruer meg også, har skikkelig sprøyteskrekk. He he.. Blir uttak i uke 15 på meg da, skal på kontroll neste søndag. Spent..
så spennende.. hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag begynner jeg på sprøyter, endelig.. Men gruer meg også, har skikkelig sprøyteskrekk. He he.. Blir uttak i uke 15 på meg da, skal på kontroll neste søndag. Spent..
Du fikser det nok etterhvert!Da var første sprøyte satt. Jeg overlevde men klarte det ikke selv, mannen måtte gjøre det.
Du fikser det nok etterhvert!
Jeg hadde også masse bivirkninger av sprayen. Ble veldig mye bedre når jeg begynte på sprøytene.Melder meg inn her jeg og. Begynte på spray 24 mars, og skal begynne å stikke på onsdag. Har masse kjipe symptomer nå etter sprayen og håper at det blir bedre når stikkingen begynner. Innsett i uke 17![]()
Det som plager mest er hodeverken og kløen.Jeg hadde også masse bivirkninger av sprayen. Ble veldig mye bedre når jeg begynte på sprøytene.

Ja, det er en skikkelig risikosport vi driver med.. Krysser fingre fot at embryoene tiner akkurat sånn som de skalJeg skal til UL fredag for å sjekke tykkelse på slimhinnen. Håper virkelig alt er som det skal! Veldig spent på de to embryoene vi har på frys overlever opptining. Alt for mange hvis og men med det her... Gjelder å ha nervene under kontroll!
Sonalita, jeg kjenner også på stresset og har mange tanker om hva hvis, om egg som ikke vokser, befruktes og diverse. I tillegg drømmer jeg veldig mye rart der jeg ligger å svetter i senga...og disse sprayeukene har føltes som en evighet. Nå starter jeg med sprøyter og har på en måte fått fornyet håp, nå skal det lages baby!En uke igjen med spray, gleder meg litt til å få noe hormoner i kroppen igjen... Blir raskere irritert, emosjonell og susete i hodet.. Gruer meg litt til å sette sprøyter, men når alle andre klarer det går det vel for meg også. Er fryktelig spent på hvor mange egg de får ut, kvaliteten, om de blir befruktet, om det vil klaffe osv... Hodet er rett og slett fullt! En tett eggleder er problemet her, ellers er vist alt tipp topp hos begge to, så krysser fingrene for at det er den tette egglederen som har ødelagt for osshvordan har dere andre det gjennom denne prøve-tiden?
Akkurat sånn jeg også føler det. Skal på ul i dag kl 14. Vi ligger helt likt SadieKontroll imorgen, og uttak og innsett neste uke. Kjenner at nå nærmer det seg virkelig!!
Gruer meg uendelig til uttak, men kjenner overraskende nok også mye mer glede enn jeg trodde. Alt oppleves veldig etappevis, venting på forsamtale, spray, nå sprøyter, så uttak og innsett, for meg opplever jeg det som mer og mer reelt etter hvor langt vi kommer nå.
Nå har jeg så stor tro på at dette fungerer, at jeg kommer til å gå helt i kjelleren dersom det ikke fungerer. Jeg forsøker hele tiden å skru ned forventningene, men jeg får det bare ikke til. Noen må jo være de 30% som det lykkes med også tenker jeg.
Åh, så spennende! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!!Akkurat sånn jeg også føler det. Skal på ul i dag kl 14. Vi ligger helt likt Sadie