Størrelse

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Hvilken størrelse brukte deres baby når h*n var 4 måneder?

Jeg skal kjøpe en kjole til dåpen til lillemor, og skal bestille den fra England så vil ikke bomme på størrelsen. Den finnes i størrelse 3 måneder, og 3-6 måneder. Hun er 4 måneder når hun blir døpt, men hun er ganske liten så er redd 3-6 måneder blir for stort. Det er jo ikke verdens undergang selvfølgelig, men vil gjerne at kjolen skal passe.

Hun er 2 måneder nå og bruker fortsatt 50. :)

Ville kjøpt den i 3-6 mndr. En trang dåpskjole er ikke heldig.

Min blir 4 mnd til uka og bruker 68/74
Min er akkurat blitt 4 måneder og bruker det samme! Men han er en lang gutt og brukte 62 2 uker etter fødsel :)

Må også legge til at det jeg har av klær kjøpt i utlandet er veldig smått i størrelsen, feks fikk han en pyjamas i str 9-12måneder forrige uke, kjøpt på "disney store" i USA, og den er for liten :p så jeg ville nok gått for den 3-6måneder :)

Det er ikke selve dåpskjolen men en hun skal ha i selskapet bare. Men kanskje jeg skal gå for 3-6 da uansett. :)
Okey. Da ville jeg absolutt kjøpt den litt større, så den kan brukes flere ganger:)

Mi brukte 74 fra hun var 4 mnd, men hun var litt lengre enn gjennomsnittet.

Jenta mi brukte vel 62 da ho var 4 mnd. Snart 5 mnd og bruker nå 68...

Det er ikke selve dåpskjolen men en hun skal ha i selskapet bare. Men kanskje jeg skal gå for 3-6 da uansett. :)
Gjør ikke noe om den heller er litt stor:) så kan den brukes flere ganger:) mini hadde samme kjole på festen etter kirken som hun hadde på 1årsdagen:D hihi

Mi blir 4 mndr om 2 uker og bruker 62/68.

Kjøpte noe fra England til mini før han ble født. Det var str 56, men var for lite helt fra starten. Han brukte da 50 i norsk str.

Jeg kjøpte dress i 68 til minien, han var nesten 4 mnd på navnefesten.

Her brukte hun samme kjolen da hun var 3 måneder og 9 måneder. Str. 6 måneder. En vid kjole uten ermer kan brukes lenge.

Her brukte hun samme kjolen da hun var 3 måneder og 9 måneder. Str. 6 måneder. En vid kjole uten ermer kan brukes lenge.

Det er denne kjolen, er redd det blir så veeeldig synlig hvis den er all for stor. :p men kan vel heller ikke regne med at hun ligger en størrelse bak om to måneder heller, selv om hun gjør det nå..

Vedlegg

• 1427919850199.jpg
    1427919850199.jpg
    46,3 KB · Visninger: 18
Back
Topp