Tabu..sluttet med prevansjon uten mannens tilatelse?

• Trådstarter Trådstarter ny2015
  • Opprettet Opprettet
N

ny2015

Guest
Hvor mange tør å innrømme at de sluttet med prevansjon med vilje da de ble "uplanlagt" gravid??

Jeg kunne aldri levd med en slik løgn i magen. For jeg klarer ikke å holde på vanskelige hemmeligheter som må vare resten av livet. Men ser at det er en fristende tanke.. :)

Men om jeg ikke hadde hatt barn fra før, og mannen min ikke ville ha barn med meg. Så hadde jeg pakket tingene mine og dratt min vei.

(Var vel ikke helt det du var ute etter dette svaret mitt, svarte likevell jeg) :)

Jeg har ikke gjort det, og jeg hadde ALDRI hatt samvittighet til det heller! Et barn skal være ønsket fra begge sin side. Blir sjokkert hvis mange faktisk gjør dette bevisst. Utrolig egoistisk!

Er det en grunn for at du må holde det hemmelig at du ikke bruker prevensjon? Tror ikke jeg hadde gjort det, da det å få et barn er noe man bør planlegge sammen, er det rette typer mennesker kan dette brukes mot barnet og det ville vært katastrofe i mine øyne. Nei snakk heller med mannen din og evt bli enige når det kan passe å få barn.

Vet at folk gjør det, men syns det er veldig dårlig gjort å bevisst gå inn for å bli gravid bak mannens rygg. Da får de liksom ikke muligheten til å velge en gang :/

Det kunne jeg aldri ha gjort! Det kan faktisk ødelegge et forhold. Kjæresten min har spurt meg i flere mnd nå om jeg kan slutte med prevensjon. Jeg er glad for at han er klar, for nå er jeg klar også :)

Kjenner ingen(som jeg vet om), som har gått bak ryggen på kjæresten sin. Ei venninne hadde lyst en gang, men hun innså med en gang at det var lite lurt.

Jeg gir alltid beskjed om jeg av ymse grunner ikke kan gå på prevensjon, og da er det hans valg hvorvidt han bruker kondom eller ei :) Men å gjøre det bevisst uten å gi beskjed er feil.

Å gå bak ryggen på kjæresten med å slutte på pilla for å bli gravid er ikke kjærlighet! Da bør man ikke få barn sammen. Tror trådstarter ikke forstår at menn kan ha mye, og til og med mer lyst på barn noen gang enn damen i forholdet.
Nei huff!! Virkelig tabu ja, og ikke noe jeg tror er vanlig, har aldri hørt om at det har skjedd. Har hørt at folk blir gravid på pilla osv men da er de jo forsiktige og tar pilla, den er ikke 100%!, "uhell" kan skje, tror ikke trådstarter skjønner det.
For min del "tryglet" kjæresten min meg i 2 måneder om å slutte på pilla, jeg slutta når vi ble sammen og når vi begynte å flytte tingene mine til han.. Det er veldig viktig for meg at barnet er ønsket av begge. Tror ikke trådstarter skjønner at dette er et hensyn som de fleste kvinner tar før de blir gravid.!

Hadde aldri falt meg inn å forsøke å lure kjæresten min inn i påtvunget graviditet ved å gjøre noe sånt.. Samtidig sitter jeg her nå i uke 30, uplanlakt gravid på p-plaster og ingen av oss hadde noe ønske om barn enda i utgangspunktet. Abort var likevel aldri ett tema, vi trengte noen uker på å venne oss til tanken, men er likevel kjempeglade for og spente på lillejenta som kommer :-)

Enig med de andre her :)
Trenger ikke mannens tillatelse, men man må ABSOLUTT opplyse han om at man kutter ut prevensjon :happy119

Hadde aldri falt meg inn å gjort det. Vil jo at vi skal være enige. Har ett barn og går ikke på prevensjon nå( prøver ikke akkurat veldig mye). Men begge gangene har vi vært enige om at jeg skal slutte. Trur nok forholdet vårt hadde ryki hvis jeg hadde gjort det uten at han visste det. Greit nok at det er vi som går gravide osv, men noe må jo en mann få si også.

Det kunne jeg ikke gjort. Ville aldri lurt mannen min, for at jeg ønsket meg barn.
Det er stygt gjort!

Har i verden folk finner på mye rart. Har hørt om gutter som sprekker kondome med vilje for å gjøre jenta gravid. Så ja det er dårlig gjort uanset hvilken måte man gjør det på.

Men seriøst? Gjør noen dette? Er jo helt sykt
Tror ikke det er noen som gjør det.. Tror bare trådstarter prøver å lage diskusjon.. Er ikke noe jeg har hørt om hvertfall! Men er helt sykt hvis noen faktisk har gjort det...!
Jeg vet om to som har gjort det :/
Jeg tror det finnes damer der ute som gjør det. Det er mange utspekulerte som kun tenker på seg selv.
Hvordan går det med de parene idag, Boblefrua? Syns det er så dårlig gjort :/

Back
Topp