Dusje med baby

Tenker det ikke bør være noe varmere enn når en bader??

Jeg tenker at du merker du fort på babyen, men jeg ville brukt kjøligere en jeg gjør når jeg dusjer selv, for det er varmt, baby ville grått, ungene mine hyler jo og sier det er varmt, mannen sier det er for varmt.

Rundt kroppstemperatur tenker jeg. Jeg dusjer i veldig varmt vann, så her er det mannen som dusjer med barna våre :) Til og med mannen rømmer dusjen når jeg skrur på varmen :p

Rundt kroppstemperatur tenker jeg. Jeg dusjer i veldig varmt vann, så her er det mannen som dusjer med barna våre :) Til og med mannen rømmer dusjen når jeg skrur på varmen :p

Du som jeg.

Ja, rundt 37 grader er passe, men for dem av oss som ikke har gradestokk på vannet der, blir det altså: ikke så varmt som de av oss som liker vaaaaarmt, og du merker det på babyen om den synes det er for varmt eller for kaldt. (begynn heller for kaldt, men ikke fooooooor kaldt da)

Det er for det meste mannen som dusjet med babyene våre også, men jeg har dusjet med dem jeg også. Bare dusjet meg varm etterpå... mest aktuelt etter at de ble større da, så de kan klare seg selv etterpå, evt overlatt til faren, selvsagt.

Dusjer i litt kaldere vann enn vanlig. Regner med det ligger på rundt 38 grader.

Back
Topp