Ååå så spennende!! Klart du tørVille gjerne like innlegget flere ganger
Jeg skal inn på mandag... hvis jeg tør![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå så spennende!! Klart du tørVille gjerne like innlegget flere ganger
Jeg skal inn på mandag... hvis jeg tør![]()
Takk! Ja, det skulle man tro. Jerg er nok tidenes pessimist. Som min kollega sier, jeg kommer til å sitte der uka før termin og bare " Nja.. vet ikke helt om jeg tror dette går veien"Hurra og jippiiiiiiii, Heila! Fantastisk! Nå kan du senke skuldrene og se fremover. Nyt at alt ser bra ut med den lille spiren!![]()
Ble helt satt ut jeg. Plutselig dukket det bare opp en liten krabat på skjermen, og det var jo helt vilt. Og så sier gynekologen, "ja og her ser du hjerte banke". Han fortsatte å måle nurket og snakke som om dette var helt naturlig!!!?Jaaaaa![]()
Var det ikke en fantastisk opplevelse? Så glad på dine vegne![]()
![]()
Det er slik de fleste klinikker regner, altså at termindato er dagen mellom uttak og innsett, så dermed er du helt i ruteBle helt satt ut jeg. Plutselig dukket det bare opp en liten krabat på skjermen, og det var jo helt vilt. Og så sier gynekologen, "ja og her ser du hjerte banke". Han fortsatte å måle nurket og snakke som om dette var helt naturlig!!!?Jeg tror ikke jeg klarte å ta det helt til meg. Størrelsen tilsa en dag mindre enn jeg har regnet med, men jeg har jo regnet med uttaksdato, men befruktningen kan vel ha skjedd dagen etter?