Forbanna på svigermor

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Ho presterte og pakke sjokolade i munnen på lillemor som ikke er 3 mnd enda:/ ga ho beskjed om at ho var alt for lita og at ho ikke skulle ha sånn. Da svarte ho at alle hennes hadde fått da de var over 2 mnd og at jo det skulle ho. Svare med at jeg kom til og bli forbanna om go gjorde det igjen. Da flira ho bare og sa at ho kom til og fortsette og gi ho.
Sliter me og ha lyst og dra på besøk til ho med lillemor mere for ho hører over gode ikke på oss.
Dritt kjærring.!!!

Gneller om at ho e over 2 mnd og at jeg må begynne og gi ho grøt snart. Over hode ikke aktuelt. Fullamme og det skal jeg fortsette med.

Vil spy av hele dama
Hvorfor ikke godta det jeg sier ??

Da hadde jeg sagt til din mann at det ikke er aktuelt at dere besøker hans foreldre så sant de ikke kan respektere dere som foreldre. Oh du håper at han viser deg den respekten og stiller opp for deg.

Jeg hadde ikke godtatt det.

Hvis hun skal fortsette å gi sjokolade ville jeg sagt at hun da ikke får se ungen og i samme slengen sendt over dagens anbefalinger. INGEN baby trenger sjokolade!!

Blir redd sånne respektløse mennesker jeg.. Og da skygger jeg banen i hvert fall:scared001Ikke gi deg, stå på ditt!

Herregud, hun kan ikke være helt god. Hva får Hun til å tro at en baby på 3 mnd har behov for sjokolade? Eller 2 mnd!?

I alle dager!?! Hva er dette for et kvinnemenneske?? Jeg hadde gjort det helt klart for henne at det er ditt barn. Du bestemmer. Og så lenge hun ikke kan etterkomme det vil det heller ikke bli besøk. Skjønner det kan være vanskelig, men det er bare å manne (kvinne) seg opp. Tror det gjelder å sette standarden, ellers blir det aldri noe greie på ting framover. Kan jo få pappaen til å si noe om det også. Har aldri skjønt hvorfor enkelte bestemødre må holde på sånn... :/

Både han og søstra kommenterte det til ho. Så kommer til og gi bekjed om at det ikke blir noe besøk når ho holder på sånn. - er at ho er nærmeste nabo:( ja ho e veldig respektløs. Ikke bare i dette tilfelle desberre.

I går kom ho på besøk og begynte og klage på at vi var så lite hjemme og bestandig var ute på rall. Gubben svarte at han var på jobb og at ho over hode ikke hadde noen ting med hva jeg bedrev dagen med. Da ment ho at ho ha full rett te og si det. Greit nok men og bestemme hva jeg skal gjøre skal ho ikke. Gubben ble litt forbanna på oppførselen hennes kan man si.
Uansett hva man gjør er det ikke bra nok. For ho gjør det på en anen måte.

Jeg ville skrevet ut noen linker jeg da og gitt henne, det var andre tider da vi var små og det er ikke alltid like lett for den eldre genrasjoen og forstå.

Både han og søstra kommenterte det til ho. Så kommer til og gi bekjed om at det ikke blir noe besøk når ho holder på sånn. - er at ho er nærmeste nabo:( ja ho e veldig respektløs. Ikke bare i dette tilfelle desberre.

I går kom ho på besøk og begynte og klage på at vi var så lite hjemme og bestandig var ute på rall. Gubben svarte at han var på jobb og at ho over hode ikke hadde noen ting med hva jeg bedrev dagen med. Da ment ho at ho ha full rett te og si det. Greit nok men og bestemme hva jeg skal gjøre skal ho ikke. Gubben ble litt forbanna på oppførselen hennes kan man si.
Uansett hva man gjør er det ikke bra nok. For ho gjør det på en anen måte.

Enkelte trenger ting servert (hardt) inn med teskje. Tror man ikke må være redd for å såre. Bedre å gjøre opp skikkelig. Og det er jo tross alt sårende for dere at hun har null respekt for dere.

Hjelpes!! Å så sjokolade av alle ting!!

Skal på besøk til svigers i påska men svigermor mener en ikke må gi mat for tidlig for det kan gi allergi så satser på vi slipper sånne problemer ;)

Jeg hadde faktisk ikke latt vedkommende holde babyen en gang, hvis hun har så lite respekt for deres meninger om barneoppdragelsen. Hadde dette vært min svigermor hadde jeg antakelig fått sambo til å ta en alvorsprat med henne.

Jeg sliter litt selv, med svigerforeldre som har veeeldig lyst til å proppe babyen min full av sukker, men jeg har truet dem med at det er uaktuelt å sette ham igjen hos dem hvis jeg tror at de ikke kommer til å respektere mitt ønske om å holde ham sukkerfri så lenge som mulig.

Ble litt målløs, jeg. Er det virkelig noen som tror at sjokolade er passende til et så lite spedbarn??

Hvis hun ikke godtar at du sier nei, så hadde jeg nektet besøk eller å holde babyen. Og hadde krevd at mannen ga henne en skikkelig leksjon om spedbarn og ernæring. Er tross alt hans mor.

Hva f****?? Hadde klikket i vinkel !!!:@ synes mannen din skal ta en skikkelig alvorsprat med henne! Utrolig respektløst!

Det fikk kjæresten min ta med henne. Dere står jo helt sikkert sammen i tanken om at hun ikke skal ha sjokolade.

Huff, for en lei situasjon!! Er så sykt irriterende at folk som hadde babyer for 20-30 år siden ennå kommer med argumentet: "hmf, sånn gjorde vi med våre barn". Som om de ikke skjønner at tiden forandrer seg.

Bra du tar kontroll over situasjonen. Du og pappaen eier dette barnet og bestemmer 100% over det. Lykke til. <3

Ærlig talt, sjokolade på 3 mnd gammel baby?

Skjønner GODT du reagerer. IKKE greit og oppføre seg slik. Vær litt hard og stå på:) det er dere som bestemmer!

Da hadde jeg sagt til din mann at det ikke er aktuelt at dere besøker hans foreldre så sant de ikke kan respektere dere som foreldre. Oh du håper at han viser deg den respekten og stiller opp for deg.

Jeg hadde ikke godtatt det.

Signerer denne!

Men jeg hadde nok klikka i vinkel og ikke vært forsiktig med språkbruken når d skjedde heller!

Mistet respekten for ho ja. Dritt kjærring i mine øyne. Ho har gjort det samme me alle andre barnebarn :( stakkars foreldre

Back
Topp