Hotell erfaring?

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Star tour turer
Noen som har erfaring fra noen av disse hotellene? klarer ikke bestemme meg enda x)

Portugal:
Calheta beach,
Gran canaria:
Orquidea
Koala
Las pitas
Playa feliz
Tres vidas
Monte feliz
Lanzarote:
Playa blanca
Cinco plazas
Lanzaplaya
Bulgaria:
Laugna park
Bella vista beach club
Atalantica oasis
Samos:
Doryssa seaside restort
Rhodos:
Dionysos
Sea melody
Blue eyes
Emerald
Blue bay
Atlantica aegean park
Cyprotel faleraki
Holiday village
Atlantica aegean blue
Mikri poli rhodes
Kreta:
Atlantica caldera beach
Atlantica creta paradise
Atlantica aegean park
Ibiscos garden
Mallorca:
Viva blue
Grupotel port d'alcudia

Monte Feliz har jeg vært da det var helt nytt, det var veldig fint :)

Jeg har bodd på Las Pitas og Cinco Plazas for kanskje 15-20 år siden. Håper de har pusset opp siden da :P
Bahia Feliz var jo veldig fint, gigantisk område så jeg kunne godt bo der igjen :) samme med Cinco Plazas, var fint der også :)

Har bodd på koala, helt greit :) er noen år siden nå da, var der jula 2006..

Vært på Kreta, atlantica Creta paradise. Fantastisk fint hotell. Kjempefint for ungene. 5 åringen gikk i bamseklubb fem dager i uka og elsket det. Det var også underholdning for barna fem kvelder i uka, samt familieshow litt etter barneshowet. Det er stenete Strand, men den var vi ikke noe særlig på da ungene ikke liker å være på stranda og helst vil være med bassenget. Vi hadde all inclusive og det var kjempegod mat. Det var buffet, men du kunne også reservere bord på to ala carte restauranter (en gang i uken på hver). Fine rom og upåklagelig renhold.
Ligger i ett ganske "øde" område, med bare hoteller rundt omkring. Men lokalbussen stopper like utenfor hotellet, og vi tok den inn til Chania. Kjempeenkelt og billig :) kunne absolutt tenkt meg å reise tilbake dit :)

Vært på Kreta, atlantica Creta paradise. Fantastisk fint hotell. Kjempefint for ungene. 5 åringen gikk i bamseklubb fem dager i uka og elsket det. Det var også underholdning for barna fem kvelder i uka, samt familieshow litt etter barneshowet. Det er stenete Strand, men den var vi ikke noe særlig på da ungene ikke liker å være på stranda og helst vil være med bassenget. Vi hadde all inclusive og det var kjempegod mat. Det var buffet, men du kunne også reservere bord på to ala carte restauranter (en gang i uken på hver). Fine rom og upåklagelig renhold.
Ligger i ett ganske "øde" område, med bare hoteller rundt omkring. Men lokalbussen stopper like utenfor hotellet, og vi tok den inn til Chania. Kjempeenkelt og billig :) kunne absolutt tenkt meg å reise tilbake dit :)

Det ligger også side om side med atlantica caldera beach, så de deler fasiliteter. Men har hver sin buffet resturant.

Gran canaria:
Orquidea
Las pitas
Playa feliz

Jeg var på playa feliz nå i februar. Det er leiligheter i enten første eller andre etasje. Jeg var alene med datra mi på 12 mnd så jeg valgte første etasje så jeg kunne trille vogna inn uten trapper. Det er også kjøleskap, vannkoker, micro og kokeplater - kjekt med små barn. Det er all inklusive som hadde bra mat. Du må ikke ha all inklusive og kan spise der de gangene du ønsker mot betaling og lage mat selv om du vil. Er også noen få andre restauranter.

Greia er at alle disse ovenfor ligger rett ved siden av hverandre i tillegg til ett fjerde. Ett hotell og tre sånne leilighetshotell. Playa feliz er det fineste av leilighetene. Jeg valgte leilighet framfor hotell fordi det er som sagt med kjøkken og lett tilgjengelig uten å måtte opp mange etasjer. Kjekt å gå rett ut :)
Det er bassengområder på orquidea og playa feliz - men uansett hvor man bor kan man benytte begge. Det samme med bamseklubb, utendørs treningsaparater, treningssenter, gratis treningstimer, gratis solsenger osv. Bassengområder på orquidea er større, men vi var bare på playa feliz da det holdt i massevis. Mindre folk og støy og styr :)
Det er en liten sandstrand rett nedenfor. Det ligger heeeelt ute ved havet. Det blåste en del, mulig det var årstiden. Det er et par suvernierbutikker og ellers ingenting. Ikke noe lokalbefolkning.

Fortell litt om hva dere ønsker så kan jeg svare litt mer :)

Kommer mer utfyllende svar senere i kveld jeg :)

vi har funnet ut at det enten blir mallorca eller rhodos :) heller mot rhodos på mange punkter egentlig :)

Flytta denne til vårt nye underforum: På reise med barn! :-)

Back
Topp