Huffda. KondolererSlitsom natt.. Og min mormor døde i natt.
Først dør min pappa, så min søster, så min bestefar og så min mormor. Alt dette på 2 år. Nå får det holde vel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huffda. KondolererSlitsom natt.. Og min mormor døde i natt.
Først dør min pappa, så min søster, så min bestefar og så min mormor. Alt dette på 2 år. Nå får det holde vel..
Huff da. Kondolerer.Slitsom natt.. Og min mormor døde i natt.
Vi skal ikke ha dåp her vi bor, men der jeg kommer fra. Så tror det er derfor. Å fordi mannen min er så sent hjemme fra jobb. HeheIkke værst. Her møter vi i kirken, sammen med andre foreldre.
Huff kjære deg. Kondolerer. Sender deg en klemSlitsom natt.. Og min mormor døde i natt.
Slitsom natt.. Og min mormor døde i natt.
Hyledag her også. Det var veldig allright på Jessheim storsenter og ikke minst i bilen på vei hjemSnakk om skrikedag. Får hsn ikke til å sove i vogna for den klarer jeg ikke dytte i snøen, men nå er det visst slutt på å sovne på puppen og, så nå er det bare hyling som gjelder helt til han sovner![]()
Snakk om skrikedag. Får hsn ikke til å sove i vogna for den klarer jeg ikke dytte i snøen, men nå er det visst slutt på å sovne på puppen og, så nå er det bare hyling som gjelder helt til han sovner![]()
Men kjære vene. All støtte til deg fra meg. Det er jo du som er mor og du og sambo skal bestemme, ikke svigermor og sambo. Du må si fra hvis du klarer og sambo bør støtte deg!Dåpen er i morgen og føler jeg ikke har kontroll på en dritt. For det første er dåpen på samboeren sin hjemplass og ingen i min familie hadde mulighet til å komme (bortsett fra foreldrene mine og broren min). Og her har jo hans familie tatt helt styringen. Vi skal ha koldtbord, men jeg har ikke fått bestemme hva som skal serveres. Det har svigermor tatt helt styring på. Fordi det var retter der hun bare ååå ha til koldtbord. Jeg skulle bake ei prinsessekake, men der kom samboeren å rotet til alt. Blant annet er frostingen til kaka ødelagt fordi den måtte stå for lenge. Dåpskaka skulle ei svigermor kjenner lage og den ble stygg som f***. Pyntingen har jeg heller ingen kontroll over. Føler ikke der nytter å si i fra heller. Samboeren er sur på meg fordi han sier det er jeg som ødelegger dåpen.
Akkurat nå kjenner jeg at jeg har lyst til å ta med meg ungen her fra å reise.. jeg er litt kontroll freak og vil at alt skal være perfekt. Nå blir alt bare dritt og jeg føler ikke at jeg har noe jeg skulle sagt om dåpen til min egen unge!
Men kjære vene. All støtte til deg fra meg. Det er jo du som er mor og du og sambo skal bestemme, ikke svigermor og sambo. Du må si fra hvis du klarer og sambo bør støtte deg!
Har ikke ammet siden kl 13!!!!!!!!! Han bare hylskriker når jeg prøver.
Hva skal jeg gjøre??? Nå har han skriki nesten en time og sovnet sv utmattelse, men han våkner sikkert snart igjen!