Hvor mange

Boblefrua

Forumet er livet
"Påskeegg konkurranser" har du delt på Facebook?

Ingen. Liker ikke slike konkurranser på fb generelt og spesielt når de må deles.

Ingen! Synes det er så irriterende. :@
Men kan forstå folk som liker, deler og kommenterer da. Gøy hvis man vinner liksom!

Ingen!
Deleinnleggkonkuranser er ikke lov på fb, men ser ikke ut til at bedrifter bryr seg om det

Har ikke delt noen. Tror ikke jeg har godt av alt det ekstra påskegodtet uansett :P

Ingen! Men feeden er helt smekkfull av delte bilder. Har spes ei som deler konkurranser minst 10 gnger om dagen hver dag! :wtf: Jækla irriterende, er jo bare en form for reklame...

Ingen. Har ikke orka :p Men om jeg skal dele noen blir det de lokale som jeg i det minste har litt sjanse på :p

Ingen! Men feeden er helt smekkfull av delte bilder. Har spes ei som deler konkurranser minst 10 gnger om dagen hver dag! :wtf: Jækla irriterende, er jo bare en form for reklame...
Det samme her! ! Og folk henger seg på konkurranser for Rimibutikken som ligger 80 mil unna dem:bag:

Én. Kun fordi det var noe jeg hadde skikkelig lyst på. Vant en konkurranse på insta for en stund siden, og har derfor fått håpet opp litt hahah. Men synes egentlig det er sykt irriterende, og er jo klar over at sannheten for å vinne er veldig, veldig liten.

De har ikke lov å kreve at man skal dele, så det gidder jeg ikke

Ingen for jeg gidder ikke å være med på slike ting..

Null ! Så lei alle de delingene... De fleste er korrupt uansett de gir til kjente ..

Back
Topp