Trening/sport og graviditet

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva ville du ikke trent som gravid og hva vil du anbefale?

Svømming er jo den beste treningen gravid elr ei syns jeg:D

Enig i at svømming er kjempebra trening! Ellers drev jeg en del med yoga selv om jeg var gravid og sykling funket også bra :)

Ville nok styrt unna det meste av ballsport (selv om det sikkert går fint i starten, det og).

Gratulerer så mye med en liten på vei, forresten - når er termin? :)

Enig i at svømming er kjempebra trening! Ellers drev jeg en del med yoga selv om jeg var gravid og sykling funket også bra :)

Ville nok styrt unna det meste av ballsport (selv om det sikkert går fint i starten, det og).

Gratulerer så mye med en liten på vei, forresten - når er termin? :)

Ja, jeg drev aktivt med svømming i flere år:) Nå er det av og til for trening bare, og så er det jo småbarnsvømming med guttungen da:D

Ja, skeptisk til det med ballsport selv.

Tusen takk for det:D 30nov:D:Heartred:Heartred

Ja, jeg drev aktivt med svømming i flere år:) Nå er det av og til for trening bare, og så er det jo småbarnsvømming med guttungen da:D

Ja, skeptisk til det med ballsport selv.

Tusen takk for det:D 30nov:D:Heartred:Heartred

Så gøy, håper formen er bra og at den holder hele veien :)

Det meste går vel fint å trene så lenge formen godtar det og at du unngår direkte slag/støt mot magen spesielt når livmora kommer over skambeinet ;)

Med frøkna rei jeg så lenge jeg kom meg opp på hesten. Ble litt tyngre når jeg var høygravid og hadde vinterklær på. Holdt meg stort sett til kjente og trygge hester da :) men ville ikke akkurat startet opp med ridning som en ny sport når jeg var gravid. Så jeg tenker at så lenge man tar hensyn og unger direkte slag/støt mot mage så er det greit. Men å presse seg til en sport man egentlig ikke orker ville jeg ikke gjort.

Jeg gjør alt som jeg pleier :p spilte NM-finale i ishockey på søndag da var jeg i uke 26, så jeg skal vel ikke uttale meg så mye! :p haha

Svømming, spinning og styrketrening ville jeg fortsatt med som gravid om jeg kunne.

Jeg gjør alt som jeg pleier :p spilte NM-finale i ishockey på søndag da var jeg i uke 26, så jeg skal vel ikke uttale meg så mye! :p haha
Hvordan gikk det forresten? Og har du vært i media? :)

Hvordan gikk det forresten? Og har du vært i media? :)

Vi vant :D

Ja, blitt en del mediedekning av det. mammanett.no, db.no, Aftenposten.no, aftenbladet.no, adressa.no, budstikka.no + noen flere sånne lokale aviser og expressen.se har blant annet skrevet om det, var også en hel side i Aftenposten avis på lørdagen :p

Vi vant :D

Ja, blitt en del mediedekning av det. mammanett.no, db.no, Aftenposten.no, aftenbladet.no, adressa.no, budstikka.no + noen flere sånne lokale aviser og expressen.se har blant annet skrevet om det, var også en hel side i Aftenposten avis på lørdagen :p
Så bra! Gratulerer:) *innpåmammanettnå*

Med frøkna rei jeg så lenge jeg kom meg opp på hesten. Ble litt tyngre når jeg var høygravid og hadde vinterklær på. Holdt meg stort sett til kjente og trygge hester da :) men ville ikke akkurat startet opp med ridning som en ny sport når jeg var gravid. Så jeg tenker at så lenge man tar hensyn og unger direkte slag/støt mot mage så er det greit. Men å presse seg til en sport man egentlig ikke orker ville jeg ikke gjort.

Jeg var på hesteryggen hele svangerskapet :D hadde termin 30/1, siste rideturer min var 2/2 og mini kom 4/2 ;) men jeg ville heller ikke startet med ridning som ny sport da jeg var gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var på hesteryggen hele svangerskapet :D hadde termin 30/1, siste rideturer min var 2/2 og mini kom 4/2 ;) men jeg ville heller ikke startet med ridning som ny sport da jeg var gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syntes det var fantastisk å komme seg opp på hesten og få brukt kroppen litt når jeg var gravid. Og når jeg var som dårligst funket det fint å henge over hesten å spy på tur haha jeg måtte gi meg før jeg kom så langt men tok meg av 5 hester daglig frem til jeg gikk ut i permisjon. Da fikk jeg forbud av de andre og fikk kun komme i stallen for å kose haha godt jeg hadde gode venner som stelte pent med hesten min og tok foringene for meg.

Jeg trente alt unntatt sport hvor jeg risikerte å falle eller sammenstøt... Øvelser hvor jeg lå på magen ble erstattet etterkvart...

Hadde du ville deltatt på volleyballturnering på amatørnivå?:P

Hadde du ville deltatt på volleyballturnering på amatørnivå?:P

Om jeg ikke hadde hvert livredd ballen og elendig i volleyball kunne jeg nok det. Men så kommer det jo ann på hvor langt man er kommet og hvordan formen er.

Back
Topp