Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig i at svømming er kjempebra trening! Ellers drev jeg en del med yoga selv om jeg var gravid og sykling funket også bra
Ville nok styrt unna det meste av ballsport (selv om det sikkert går fint i starten, det og).
Gratulerer så mye med en liten på vei, forresten - når er termin?![]()

Ja, jeg drev aktivt med svømming i flere årNå er det av og til for trening bare, og så er det jo småbarnsvømming med guttungen da
Ja, skeptisk til det med ballsport selv.
Tusen takk for det30nov
![]()
Så gøy, håper formen er bra og at den holder hele veien![]()
Hvordan gikk det forresten? Og har du vært i media?Jeg gjør alt som jeg pleierspilte NM-finale i ishockey på søndag da var jeg i uke 26, så jeg skal vel ikke uttale meg så mye!
haha
Hvordan gikk det forresten? Og har du vært i media?![]()
Så bra! GratulererVi vant
Ja, blitt en del mediedekning av det. mammanett.no, db.no, Aftenposten.no, aftenbladet.no, adressa.no, budstikka.no + noen flere sånne lokale aviser og expressen.se har blant annet skrevet om det, var også en hel side i Aftenposten avis på lørdagen![]()
Med frøkna rei jeg så lenge jeg kom meg opp på hesten. Ble litt tyngre når jeg var høygravid og hadde vinterklær på. Holdt meg stort sett til kjente og trygge hester damen ville ikke akkurat startet opp med ridning som en ny sport når jeg var gravid. Så jeg tenker at så lenge man tar hensyn og unger direkte slag/støt mot mage så er det greit. Men å presse seg til en sport man egentlig ikke orker ville jeg ikke gjort.
Jeg var på hesteryggen hele svangerskapethadde termin 30/1, siste rideturer min var 2/2 og mini kom 4/2
men jeg ville heller ikke startet med ridning som ny sport da jeg var gravid.
Sent from my iPhone using BV Forum
For ei flott jente du er !
![]()
Hadde du ville deltatt på volleyballturnering på amatørnivå?![]()