Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, så kjedelig når syklusen blir så ustabil.Når jeg ser tilbake på "kalenderen" så hadde jeg i januar syklus på 34 dager, å i februar på 44, så er litt forskjell,så kan være en stund til før el forsåvidt,men tror at jeg som regel har syklus på 35 dager,men syklusen er blitt litt ustabil..
Æsj, så kjedelig når syklusen blir så ustabil.
Æsj, så kjedelig når syklusen blir så ustabil.
Samboern er heeeelt med på syklusen om dagenHan spurte i går etter sengevals: "kan ikke du finne den appen på tlf". Jeg bare "jaha?". "Jo jeg må planlegge neste eggløsningstid og når vi skal ha alenetid". For jeg blir visst helt sengegal 3-4 dager før EL. Jeg begynte å le høyt
Nå skal vi på hotell i april helgen jeg har EL. Hahahaha!!
Han har visst planlagt babymaking-tid. Og en guttetur uka før IKM, for da er som regel lysta mi på bunn
Tenker menna blir litt våryre også jeg
![]()
Han flyr sikkert på en rosa sky tenker jeg når det pågårhaha så herligt da, ingenting er bedre enn at de er engasjerteså koselig!
Han flyr sikkert på en rosa sky tenker jeg når det pågårhaha!
Her har sambo gått med på et siste barn, men betingelsen er at jeg ikke maser om el og planlagt sengekos... Og vi har oss ikke så ofte til vanlig, så det er ikke så enkelt å lure ham til senga de rette dagene uten at han føler seg som en avlshestFår som regel maks en sjangs hver eggløsning. Først trodde jeg jeg hadde el i helga og fikk lagt inn aksjer da, men nå ser det ut som at det er i disse dager, og sex to ganger på en uke er jo nesten uhørt!!
krysser fingrene for at han er med på en ny runde i dag!
Hurra !!! Endelig kom slimet, og jeg kan herved fastsette en IKM dato, så bare sett meg opp på 9 april ! Sååå lykkelig igår når slimet kom, siden jeg har kommet helt til cd25.. Så da satser jeg på at testen blir positiv idag, og at spiren kommer rett før julPp11 forresten
Jeg som var fast bestemt på å ta det helt med ro denne måneden, uten el-tester osv. Endte opp med å handle både hostesaft og grapefruktjuice idag, haha. Jaja, skader vel ikke å prøve![]()
Har du lange sykluser du også ?er selv på sd 20 , og ingen el
![]()