Vårdress

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hva vårdress har/skal barnet ha?
Her skal mams spandere en ny, men klarer ikke bestemme meg for en.
Hvem vil du anbefale.

Har hatt reimatec vårdress før, og molo vinterdress. Vinterdressen brukes her enda. Vært veldig fornøyd med molo, men noe dyr syns jeg. Vinterdressen var nesten 1500, vårdressen ligger vel på 1000.
 
Vi har en fin en fra wheat. Høy vannsøyle, uten for. Veldig fornøyd så langtm
 
Vi har kjøpt soft shell-dress fra name it, barnehagen er veldig fornøyd og det er jeg også. Den er myk og bevegelig, samt vindtett og 8000 i vannsøyle. Lett å ta på en ulldress under når det er kaldere. Superhappy med valget!
 
Vi har kjøpt soft shell-dress fra name it, barnehagen er veldig fornøyd og det er jeg også. Den er myk og bevegelig, samt vindtett og 8000 i vannsøyle. Lett å ta på en ulldress under når det er kaldere. Superhappy med valget!
Den har jg hørt mye bra om.
Og er vel ikke avskrekkende pris heller??:)
 
Vi har kjøpt soft shell-dress fra name it, barnehagen er veldig fornøyd og det er jeg også. Den er myk og bevegelig, samt vindtett og 8000 i vannsøyle. Lett å ta på en ulldress under når det er kaldere. Superhappy med valget!

Og hvordan er den i str? Normal, liten, stor??
 
Vi har kjøpt en fra Lindex. Kjempe fornøyd!
 
Nå begynner han jaggu i barnehage rett etter påsken også, wæwæ.
 
Ok. Hva er vannsøylen på den da?
Det aner jeg ikke, men hun har brukt den ute i hele dag (regn), pluss at vi har brukt den utenpå vinterdressen i vinter.
Så den er helt 100% vanntett hvertfall.
 
Kjøpte vårpakke hos Barnehageklær:) veldig kjekk vårdress, med fleecedress viss det er litt kaldt:)
 
Back
Topp