Hadde bestemt oss for å ta et, så skulle vi ikke, nå vil vi ta et privat allikevel. Har mistet 8 uker i køen nå, og det offentlige har ennå ikke klart å sende søknaden min. Er veldig lei meg, jeg begynte til og med å gråte på jobb en dag. Føler at det er så vanskelig å ikke vite når de skal sende den. I dag når jeg ringte ba de meg bare ha is i magen.
De sier også at de skal skrive i søknaden at jeg har ventet lenge. Har det noe å si om de gjør det? Det tror nemlig ikke jeg...
Jeg står mellom IVF-klinikken og fertilitetssenteret, siden det ikke er aktuelt å gjøre det noe annet sted enn i Oslo. Noen som har anbefalinger? Eller så tenker jeg at de klinikkene som driver med IVF er gode alle sammen?
Hvor lang tid tok det før dere fikk konsultasjon? Hvor lang tid tok det før dere kom i gang?
Inkluderer prisen på nettet alt unntatt medisiner?
De sier også at de skal skrive i søknaden at jeg har ventet lenge. Har det noe å si om de gjør det? Det tror nemlig ikke jeg...
Jeg står mellom IVF-klinikken og fertilitetssenteret, siden det ikke er aktuelt å gjøre det noe annet sted enn i Oslo. Noen som har anbefalinger? Eller så tenker jeg at de klinikkene som driver med IVF er gode alle sammen?
Hvor lang tid tok det før dere fikk konsultasjon? Hvor lang tid tok det før dere kom i gang?
Inkluderer prisen på nettet alt unntatt medisiner?
r bare jeg leser at man muligens kan begynne så fort