Det neste bilsetet :)

Jo men den nye typen som kom i 2013 er betydelig større enn de gamle.

Ja Volvo har jeg ikke lyst på. Mamma og pappa har hatt det i alle år men Ford er mye bedre å kjøre synes jeg :p

For se om vi liker raven. Ellers blir det mondeo men spørs mår den med 4-hjulstrekk kommer..

Ja, ok :) Ja gode biler Rav, og solide i følge mekanikeren her :)
Mondeo er kjekke da, her trenger vi ikke 4-hjulstrekk heldigvis :p
 
Mye tilbud på bilstoler ser jeg, men for noen prisforskjeller! har sett på de som ble anbefalt i starten av tråden. Maxi Cosi Combi koster 1999 mens Be Safe Izi Kidx4 koster 4795. De andre er i mellom. Har pris noe å si på kvalitet?
 
Mye tilbud på bilstoler ser jeg, men for noen prisforskjeller! har sett på de som ble anbefalt i starten av tråden. Maxi Cosi Combi koster 1999 mens Be Safe Izi Kidx4 koster 4795. De andre er i mellom. Har pris noe å si på kvalitet?

Maxi Cosi Combi? Har du link til det setet?

De kjente merkene er trygge alle sammen, du må prøve det som passer best i din bil med ditt barn.
Det er noe som heter PLUS test, vi har valgt å kjøpe seter som har bestått den, da det er veldig strenge krav.

Ofte så kommer beltemonterte bakovervendte seter dårlig ut i test pga risiko for feilsikring, og vanskelig å montere, men det har ingen betydning for sikkerheten når det monteres riktig.
 
Isofix er ofte dyrere enn seter uten. Britax er litt billigere enn BeSafe. Hvilket sete har du tenkt på å kjøpe?

Anbefaler et opp til 25 kg, da uten isofix :)

Vi har BeSafe Izi Plus og Britax MaxWay, fornøyd med begge!
 
Maxi Cosi Combi? Har du link til det setet?

De kjente merkene er trygge alle sammen, du må prøve det som passer best i din bil med ditt barn.
Det er noe som heter PLUS test, vi har valgt å kjøpe seter som har bestått den, da det er veldig strenge krav.

Ofte så kommer beltemonterte bakovervendte seter dårlig ut i test pga risiko for feilsikring, og vanskelig å montere, men det har ingen betydning for sikkerheten når det monteres riktig.
Så visst feil i farta. Var dette jeg mente, Maxi Cosi Mobi
: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2526875
 
Kjøpte Sirona idag med isofix. Finner INGEN biler jeg er fornøyd med :p
 
Kjøpte Sirona idag med isofix. Finner INGEN biler jeg er fornøyd med :p
Det setet ser veldig fint ut :) Vi har Scoda Octavia og er veldig fornøyde. De som har lånt den av oss blir alltid veldig overrasket over hvor god den er å kjøre og hvor stort bagasjerommet er :)
 
Det setet ser veldig fint ut :) Vi har Scoda Octavia og er veldig fornøyde. De som har lånt den av oss blir alltid veldig overrasket over hvor god den er å kjøre og hvor stort bagasjerommet er :)

Tittet på en superb. Den var jeg ikke fornøyd med :p
Problemet er ikke alle de andre bilene. Problemet er at min er så god hihi :D
 
Back
Topp