Lapraskopi og sår

Jeg fikk beskjed om å dusje med plaster på og skifte etterpå.
Ellers så har jeg utrolig vont i magemusklene av en eller annen grunn. Såret i navlen synes nesten ikke, men lugger en del. Har fått selvoppløsende sting og regner med de forsvinner snart.

Hadde lap. på tirsdag 17/3. 10.00 på morgenen. Kl. 17 var jeg hjemme. Sov resten av dagen, og var på 4 lufteturer med hunden dagen etterpå. Følte meg utrolig oppegående dagen etter, og det har bare blitt bedre :)

Jeg har faktisk ikke hatt noe smerter i skuldrene som jeg leser at veldig mange andre får. Har tatt 3 gram panodil om dagen de to første dagene sammen med en annen pille. Men den ble jeg så svimmel av at jeg måtte slutte. Ble jo helt fjern...hehe :) Har litt vondt i navelsåret, og kjennes ut som det lugger litt ja. Igår fikk jeg skikkelig vondt i eggstokk/livmor område, men det har gått over nå. Kjentes ut som en ekstrem menskrampe. En så vond jeg aldri har hatt før.

Har ikke hatt noe vondt i skuldren i det hele tatt. Var det jeg grudde meg mest til
Men har følt meg veldig oppblåst....

Og blåmerker rundt sårene!!!

Har ikke hatt noe vondt i skuldren i det hele tatt. Var det jeg grudde meg mest til
Men har følt meg veldig oppblåst....

Og blåmerker rundt sårene!!!
Jeg har også vært veldig oppblåst. Ble litt blå rundt navlen, men de forsvant veldig fort:)

Når torde dere å rense navelen? Føler at det er masse gørr og dritt inni navelen, men tør jo ikke pirke med q tips inni der. Opererte 13. Mars. Så på fredag er det 2 uker. føler at jeg har en halvmeter dyp navel med masse æsj i. Jeg er litt sånn i overkant opptatt av hygiene og at jeg må være ren..hehe:)

Når torde dere å rense navelen? Føler at det er masse gørr og dritt inni navelen, men tør jo ikke pirke med q tips inni der. Opererte 13. Mars. Så på fredag er det 2 uker. føler at jeg har en halvmeter dyp navel med masse æsj i. Jeg er litt sånn i overkant opptatt av hygiene og at jeg må være ren..hehe:)
Du kan fint rense den nå! Det er lukket seg nå :) (jobber som sykepleier) ;)

Du kan fint rense den nå! Det er lukket seg nå :) (jobber som sykepleier) ;)
Taaaakk!! Herlig! :D :D :D Jeg står og stirrer på det hver morgen og veier opp og i mente om jeg skal tørre. Dumt spm følger...Har navlen min blitt dypere? Kan det være at jeg bare dytter det lenger inn? Som man ikke skal gjøre i øret. Ja, jeg vet. Jeg har sjukt mye rare ideer i hodet mitt. Hehe:D

Taaaakk!! Herlig! :D :D :D Jeg står og stirrer på det hver morgen og veier opp og i mente om jeg skal tørre. Dumt spm følger...Har navlen min blitt dypere? Kan det være at jeg bare dytter det lenger inn? Som man ikke skal gjøre i øret. Ja, jeg vet. Jeg har sjukt mye rare ideer i hodet mitt. Hehe:D
Neida den har ikke det ;) bare ta den andre hånden og "åpne" den litt så du får ut alt. Men nå kan du dusje uten plaster, så det løser seg opp litt først. Ikke noe farlig lenger nå :) nå har det grodd!

Neida den har ikke det ;) bare ta den andre hånden og "åpne" den litt så du får ut alt. Men nå kan du dusje uten plaster, så det løser seg opp litt først. Ikke noe farlig lenger nå :) nå har det grodd!
Hihi:) Takk!:)

Bare dusj i vei uten plaster. Ingen fare overhodet, Starbucks. Fint å få renset opp ved og i navelen med rent vann nå :).

Back
Topp