Tv2 artikkel..

mammatilgutt

Elsker forumet
http://www.tv2.no/2015/03/20/nyheter/blogging/6709693

Kom over denne nå og ble helt satt ut av mange av de som hadde kommentert denne artikkelen på Facebook! Var så mange kommentarer om at naturen har skapt oss til å være en mamma og en pappa, derfor burde ikke lesbiske og homofile få barn for da var de bare egoistiske... Og barn hadde det bare vondt med å vokse opp i sånne hjem... At verden har blitt sånn kan jeg virkelig ikke forstå :(

Dette er noen av kommentarene..

Vedlegg

• 1426879076279.jpg
    1426879076279.jpg
    81,5 KB · Visninger: 59
  • 1426879092009.jpg
    1426879092009.jpg
    83,6 KB · Visninger: 71
  • 1426879100420.jpg
    1426879100420.jpg
    101 KB · Visninger: 56
  • 1426879110968.jpg
    1426879110968.jpg
    100,9 KB · Visninger: 55
Trist lesning. Men det kommer alltid til å finnes personer med meninger som ikke hører hjemme noen plass! Vi som foreldre har en stor oppgave der!

Trist lesning. Men det kommer alltid til å finnes personer med meninger som ikke hører hjemme noen plass! Vi som foreldre har en stor oppgave der!

Ja vet men mange som også sa at det normale er å være mor og far.. Og da sitter jeg her som alenemamma og tenker at jeg må jo være den værste mammaen i verden siden min sønn ikke har noen pappa... Er jo helt idiotisk å si at et barn lider hvis det ikke har en mamma og en pappa... Min sønn koser seg og elsker meg! For han er jeg hele livet han sitt.. Han vet jo ikke en gang hva ordet pappa betyr så hvordan kan han lide for det? :/

Jeg kjenner folk som har vokst opp med både homofile og lesbiske foreldre. De har alle sagt de har hatt en fantastisk barndom og ikke lidd noen nød. Det er kjærligheten som har vært viktigst, og det bør det strengt talt være...

Ærlig talt, mange barn savner en forelder av ulike grunner. Skilsmisse, ukjent far, dødsfall, eller bare at den ene forelderen ikke var skikket til å ha barn eller ønsket barnet i det hele tatt. I andre tilfeller har man barn som ønsker den ene forelderen sin bort. Poenget er at mange savner noe de ikke har, og man har ingen garanti for at å få oppfylt savnet gjør livet noe bedre, eller at man har det verre for at man mangler noe. Har man to foreldre som elsker en, er det mer enn mange andre har.

Når alt det er sagt, syns jeg likevel det er viktig at barn får omgås ulike mennesker, og dersom begge foreldrene representerer samme type, så er det kanskje greit å ha folk rundt som kan tilføye noe man selv ikke har. For eksempel ersom foreldrene er to menn, og de har en datter, må det jo være greit å ha en kvinnelig "hjelper" som barnet også er trygg på og kan snakke med og som kan gi barn/forelder råd om slikt som voksne menn kanskje har vanskelig for å vite om.

Ærlig talt, mange barn savner en forelder av ulike grunner. Skilsmisse, ukjent far, dødsfall, eller bare at den ene forelderen ikke var skikket til å ha barn eller ønsket barnet i det hele tatt. I andre tilfeller har man barn som ønsker den ene forelderen sin bort. Poenget er at mange savner noe de ikke har, og man har ingen garanti for at å få oppfylt savnet gjør livet noe bedre, eller at man har det verre for at man mangler noe. Har man to foreldre som elsker en, er det mer enn mange andre har.

Når alt det er sagt, syns jeg likevel det er viktig at barn får omgås ulike mennesker, og dersom begge foreldrene representerer samme type, så er det kanskje greit å ha folk rundt som kan tilføye noe man selv ikke har. For eksempel ersom foreldrene er to menn, og de har en datter, må det jo være greit å ha en kvinnelig "hjelper" som barnet også er trygg på og kan snakke med og som kan gi barn/forelder råd om slikt som voksne menn kanskje har vanskelig for å vite om.

Helt enig med det du skreiver her :) min sønn har en så grei inngifta morfar som stiller opp og gjør "gutteting" sammen med min gutt :) guttungen ser så opp til han :)

Jeg kjenner folk som har vokst opp med både homofile og lesbiske foreldre. De har alle sagt de har hatt en fantastisk barndom og ikke lidd noen nød. Det er kjærligheten som har vært viktigst, og det bør det strengt talt være...

Ja er kjærlighet som er det viktigste og at man kan være et godt forbilde for barnet og gi det den tryggheten det trenger! :) da spiller ikke kjønn eller antall noen rolle mener jeg :)

Jeg blir så SINT!!!!

Back
Topp