Merking av klær

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvordan merker du klærne til barnet/barnet?

Merkelapper eller tusj/penn?
Ser jo at mye av klærne har mørke lapper der man kan skrive navn og vil jo ikke synes med sort penn da:P

Greie lapper til ok pris som du kan anbefale?
Guttungen begynner snart i barnehagen nemlig.

Merkelapper :) kjøpte fra nfoto.no med bilde av poden på ;) de sitter godt :)

Har dere kun fornavn? Fullt navn?
Med tlfnr?

Vi har fra Askeladden. Fullt navn, mitt telefonnummer og en rev, siden hun har vært avhengig av kosereven sin fra hun var noen få mnd gammel :)

Første gang vi bestilte hadde vi fullt navn og et av våre mobilnummer, mens vi denne gangen bare har etternavnet og samme telefonnummer. (Pga arving av klær, så slipper vi bytte klistrelapper) Også er det en liten tegning på siden som barnet kan kjenne igjen.

Vi bestilte klistrelapper fra Nordic Print.

Bruker også tekstilpenn noen ganger.

Nei, er vell vanlig pris :) jeg kjøper ikke sånne dyre greie ;)

Høres bra ut:)
Fult navn og mitt tlf nr :)
Lurt. Blir det her og:)
Vi har Etternavn og mitt mobnr.
Er en som heter det samme på svømminga så vi får ikke brukt fornavn :)

Mhm, skjønner.
Her har guttungen et relativt vanlig fornavn så vil ikke akkurat overraske meg om flere i barnehagen heter det:P Måtte i såfall hatt med mellomnavnet. Men ser jo at hele navnet er lurt, så blir det:)
Vi har fra Askeladden. Fullt navn, mitt telefonnummer og en rev, siden hun har vært avhengig av kosereven sin fra hun var noen få mnd gammel :)

Så fint da.
Jeg har laget en jeg liker der veldig godt nå. Lyse blå med hundefotspor, bilde av hund og fullt navn. Han elsker jo hunder:D

Kjekt med noe de kan kjenne igjen og identifisere seg med om flere har lik dress eller støvler for eksempel. Blir jo ofte til at flere har likt i barnehagen, om folk handler det som har fått best i test eller en eller annen kampanje.

Bruker også Askeladden. Mine har farger og figurer. Veldig fornøyd og barna liker de godt.

Bruker både merkelapper og tusj.

Bruker tusj på merkelappene:D
Om lappen er sort så er det som regel en hvit lapp på siden av genseren eller på siden i buksa:)

Back
Topp