Paradise Hotel Norge

Likte godt at Pierre og Harald lagde en plan som ikke TV3 viste. Heier på den nye klikken nå.
Så lei av at de juger. Martine juger hele tiden, og påstår at hun ikke hadde tenkt å gå til Mads når hun hadde fredning. Og Isabel da, som påstår at det hadde vært greit om Pierre hadde sagt nei til å velge Tina. Det vet man jo bare er løgn også.

Hva har skjedd? Må se på tv3play jeg, så henger en dag etter.men må jo lese denne tråden! Er så spent på hvem som ryker !!
Vil du vite hvem som ryker? Hvem tror du?

Er det noen som ser på livesendingen? Den er litt morsom :D

Godt å se at gutta står på for jenter som blir mobbet :)

Jeg vil vite ja! Det er vel sikkert emilie, men hadde vært gøy om martine dreit seg ut og sendte hjem en av de andre..
Tina måtte reise :D Pierre og Harald ble lei av at isdronningene styrte, så da ba de Emilie stille steg bak Pierre og så sendte han Tina hjem :) det fine her var at TV3 ikke viste at de snakket sammen, så det var litt overraskende :D

Tina måtte reise :D Pierre og Harald ble lei av at isdronningene styrte, så da ba de Emilie stille steg bak Pierre og så sendte han Tina hjem :) det fine her var at TV3 ikke viste at de snakket sammen, så det var litt overraskende :D

Må bare spørre hvor du har det fra at TV3 ikke visste de hadde snakket sammen??:p haha

Må bare spørre hvor du har det fra at TV3 ikke visste de hadde snakket sammen??:p haha
Jo de visste det, men de viste ikke alt Harald og Pierre snakket om på tv før seremonien. Hvertfall så ikke jeg det. Jeg så bare at Harald snakket med Emilie.

Jo de visste det, men de viste ikke alt Harald og Pierre snakket om på tv før seremonien. Hvertfall så ikke jeg det. Jeg så bare at Harald snakket med Emilie.
Stemmer det. De viste jo masse klipp fra seremonien på forhånd, men uten at vi fikk vite tvisten om at guttene hadde snakket med hun Emilie om hva deres plan var. Morsomt det da :P

Åååh leste helt feil jeg!!! Trodde du skrev "visste" haha så skjønte ingenting :p

De har veldig kontroll på hva som skjer, før parsermonien må alle deltagere skrive på lapper hvem de skal stelle seg bak, lage 1,2 og 3 valg bla for hvis 1 valget deres er tatt må de gå til nr 2 om den er ledig osv osv, så produksjonen har egentlig helt sykt makt over hvem som skal hjem eller ikke, siden de velger rekkefølgen på hvem som går hvor :o

Men ja, så kult at de ikke viste det :D sry :p

Stemmer det. De viste jo masse klipp fra seremonien på forhånd, men uten at vi fikk vite tvisten om at guttene hadde snakket med hun Emilie om hva deres plan var. Morsomt det da :P

Veldig morsomt :p!!! De lurte oss der, jeg leste helt feil trodde det sto "visste" haha :D

Back
Topp