Haha døde nå. Så gøyDauer!! Fikk så mye mer respekt for de gutta nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha døde nå. Så gøyDauer!! Fikk så mye mer respekt for de gutta nå![]()
Hva har skjedd? Må se på tv3play jeg, så henger en dag etter.men må jo lese denne tråden! Er så spent på hvem som ryker !!Haha døde nå. Så gøy![]()
Dauer!! Fikk så mye mer respekt for de gutta nå![]()
Vil du vite hvem som ryker? Hvem tror du?Hva har skjedd? Må se på tv3play jeg, så henger en dag etter.men må jo lese denne tråden! Er så spent på hvem som ryker !!
Dauer!! Fikk så mye mer respekt for de gutta nå![]()
SANT!!!! Martine er falsk og ekkel, jeg vil at hun skal hjem. Digger at Pierre valgte Emilie![]()
Hell yeah!!Pierre og Harald var visst ikke så tette som jeg trodde
![]()
Jeg vil vite ja! Det er vel sikkert emilie, men hadde vært gøy om martine dreit seg ut og sendte hjem en av de andre..Vil du vite hvem som ryker? Hvem tror du?
Oj, så kult! Men hvem røyk ut? Var det isabel da??SANT!!!! Martine er falsk og ekkel, jeg vil at hun skal hjem. Digger at Pierre valgte Emilie![]()
Tina måtte reiseJeg vil vite ja! Det er vel sikkert emilie, men hadde vært gøy om martine dreit seg ut og sendte hjem en av de andre..
Tina måtte reisePierre og Harald ble lei av at isdronningene styrte, så da ba de Emilie stille steg bak Pierre og så sendte han Tina hjem
det fine her var at TV3 ikke viste at de snakket sammen, så det var litt overraskende
![]()
De viste det ikke på tv til oss, de visste det joMå bare spørre hvor du har det fra at TV3 ikke visste de hadde snakket sammen??haha
Jo de visste det, men de viste ikke alt Harald og Pierre snakket om på tv før seremonien. Hvertfall så ikke jeg det. Jeg så bare at Harald snakket med Emilie.Må bare spørre hvor du har det fra at TV3 ikke visste de hadde snakket sammen??haha
Stemmer det. De viste jo masse klipp fra seremonien på forhånd, men uten at vi fikk vite tvisten om at guttene hadde snakket med hun Emilie om hva deres plan var. Morsomt det daJo de visste det, men de viste ikke alt Harald og Pierre snakket om på tv før seremonien. Hvertfall så ikke jeg det. Jeg så bare at Harald snakket med Emilie.
Jo de visste det, men de viste ikke alt Harald og Pierre snakket om på tv før seremonien. Hvertfall så ikke jeg det. Jeg så bare at Harald snakket med Emilie.
Stemmer det. De viste jo masse klipp fra seremonien på forhånd, men uten at vi fikk vite tvisten om at guttene hadde snakket med hun Emilie om hva deres plan var. Morsomt det da![]()