Bekkenløsning ved mensen?

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Bekkenløsningen min ble HELT borte. Plutselig kom den tilbake igjen etter 9 mnd...eneste som skjedde da var at jeg fikk tilbake mensen. Og siden bekkenløsning skyldes hormoner så tenkte jeg det var årsaken. Noen andre som har opplevd det? For legen min hadde ikke hørt om det...

Jeg satt på pauserommet og klagde litt over vondt i korsryggen, heeelt nederst, liksom nesten i rompa, en dag, og da sa ei annen jente til meg at jaa, hun fikk bestandig så vondt i korsryggen når hun hadde mensen. Så jeg begynte å følge med, og oppdaget at det ble en gjenganger hos meg også. Så det kan jo være litt av det samme det går på?

Jeg satt på pauserommet og klagde litt over vondt i korsryggen, heeelt nederst, liksom nesten i rompa, en dag, og da sa ei annen jente til meg at jaa, hun fikk bestandig så vondt i korsryggen når hun hadde mensen. Så jeg begynte å følge med, og oppdaget at det ble en gjenganger hos meg også. Så det kan jo være litt av det samme det går på?
Jepp jeg er vondere i bekkenet ved mensen:(
Men dere har ikke vondt utenom mensen? Glemte å presisere det... For her er det som om jeg er gravid igjen:( og det er jeg ikke.

Det sitter ikke bak øverst på rompa, men ved symfysen og lysken

Men dere har ikke vondt utenom mensen? Glemte å presisere det... For her er det som om jeg er gravid igjen:( og det er jeg ikke.

Det er jo forskjellig nøyaktig hvor i bekkenet/ryggen smerten sitter både ved menssmerter og ved bekkenløsning, så det er vel ikke så viktig. Men hvis du har fått det så sterkt igjen og uavhengig av syklusen, så ville jeg gått til lege med det.

Jo jeg har smerter utenom også..de siste dagene har det vært så ille som det var i graviditeten..:(

Det er nok vanlig. Kollegaen min har det, og hun har fått beskjed av fysioterapeut at det er pga hormoner som du sier...

Det er jo forskjellig nøyaktig hvor i bekkenet/ryggen smerten sitter både ved menssmerter og ved bekkenløsning, så det er vel ikke så viktig. Men hvis du har fått det så sterkt igjen og uavhengig av syklusen, så ville jeg gått til lege med det.
Har legetime om en uke

Har hatt det hver gang siden jeg fikk min første for snart 6 år siden. Veldig vondt og ubehagelig. Føles som om underlivet skal ramle ned.

Jeg har problemer med bekkenet og får følelsen av at jeg er gravid ved hver mens. Ubehagelig og irriterende.

Back
Topp