Jeg krysser fingre og tær og venter i spenning ♡♡Jaa! Blir veldig skuffet om den ikke blir positiv då.. Da forstår jeg ingenting! Skal holde dere oppdatert <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg krysser fingre og tær og venter i spenning ♡♡Jaa! Blir veldig skuffet om den ikke blir positiv då.. Da forstår jeg ingenting! Skal holde dere oppdatert <3
Jeg pleier heller aldri ha det, men i månedene før jeg ble gravid hadde jeg det innimellomJeg pleier aldrig og ha det! Hadde det vert vanlig så hadde jeg ikke sett på det som et tegn :-D
Eggløsningskalkulator blir jo ikke noe å.bli klok på når du har ustabil syklusTestet bare på eggløsnings kalkulator så var bare sonn ca![]()
Jeg har unormalt mye utflod nå!Venter i spenning jeg og og krysser fingrene for deg!!!!
Hvordan er utfloden da? Ofte før mensen er man jo så "tørr" men ved graviditet kan man ha veldig mye utflod![]()
Nei det er jo ikke det.. Tror jeg skal kjøpe meg en Ladycomp! Så blir det sikkert lettereEggløsningskalkulator blir jo ikke noe å.bli klok på når du har ustabil syklus
Off.. Ja, man forventer jo at ting skal skje med en gang. Uheldigvis så fungerer det ikke slik.. Jeg får bare smøre meg med tolmodighet ja! Tusen takkNår man har ustabil syklus kan den også variere enormt! Du har jo bare 4-5 sykluser å forholde deg til siden du slutta på pillen, og jeg hadde alt fra 28 dager til 58 dager syklus i en periode på 2 år.. men det betyr jo også at eggløsning kan bli forskjøvet og at testene ikke slår ut før seint.. du får bare være tålmodig! Lykke til!
Kjenner følelsen ja! Og ikke meningen å være negativOff.. Ja, man forventer jo at ting skal skje med en gang. Uheldigvis så fungerer det ikke slik.. Jeg får bare smøre meg med tolmodighet ja! Tusen takk![]()
Kjenner følelsen ja! Og ikke meningen å være negativbare ville opplyse om flere sider av samme sak
Håper det klaffer snart for dere - men ikke gi opp! Her var det 2 år før plutselig positiv test og nå er jeg 37 uker på vei ;-)
KjedeligDa kom hu tante som jeg ikke ville ha besøk av..
Ja, satser på det! Har kjøpt meg ladycompKjedelighåper det snart setter seg en spire
![]()