Forlater dere

Fargeklatten89

Elsker forumet
Ja ja, plutselig er jeg ikke gravid lenger.... (To CBD er negative, var positiv på lørdag) Flotters, funka ikke denne gangen heller... Kommer vel til å ta de to cbene jeg sikkert får i posten i dag, men nå er jeg lei.... Sitter på jobb og vil bare hjem å grine.... Ja ja. Lykke til alle dere andre

Denne fikk jeg i går
ImageUploadedByBV Forum1426678641.599033.jpg

Også fikk jeg negativ CBD i dag? Den var gravid 1-2 på lørdag... Rart cb+ ble så sterk med CBD bør negativ...

Off :( Har du smerter? Blødninger? Kanskje du burde ta en tur til legen for å måle hcg?

Hvor langt er/var du på vei? Jeg har fått positive før ikm, som har blitt negative rundt/litt etter ikm et par ganger. Regner med det var kjemisk da, men kommer vel an på hvor langt du var på vei. Da jeg hadde ma ble ikke testene negative før ca 5 uker etter at jeg fikk ut svangerskapsrestene.
Håper det kan være feil, eller at det klaffer for dere på neste forsøk :)

Huff! :( <3

:( huff, det var trist. Sender en klem til deg. Kan du ikke bare dra hjem?

Huff :( Klem til deg og lykke til videre <3

Huff :-( lykke til videre <3

Hvor langt er/var du på vei? Jeg har fått positive før ikm, som har blitt negative rundt/litt etter ikm et par ganger. Regner med det var kjemisk da, men kommer vel an på hvor langt du var på vei. Da jeg hadde ma ble ikke testene negative før ca 5 uker etter at jeg fikk ut svangerskapsrestene.
Håper det kan være feil, eller at det klaffer for dere på neste forsøk :)
4 uker, ikm i morgen, er nok kjemisk, denne tok jeg nå

ImageUploadedByBV Forum1426694746.253093.jpg

Tar en i morgen også, men tror ikke det gikk denne gangen

Huff, så trist lesing. Ønsker deg alt godt.

Uff så synd. Masse lykke til videre, håper du snart er aktiv i et terminforum igjen!

Dette skjedde meg ved inngangen til 2015. Testet svakt positivt 3+4 og 3+5 men mensen kom på 4 uker som vanlig. Veldig skuffende. God klem til deg og lykke til videre!

Har dere prøvd lenge?

Jeg fikk dette etter flere måneder med blendahvite tester og fant en form for trøst i at det ihvertfall skjedde noe med egget.

Ikke gi opp håpet. Klem
Prøvd siden oktober i fjord, blir litt motløs når dette er andre SA ....

Back
Topp