Oppsigelse bhg

Oktoberjenta

Elsker forumet
Hvordan gjør jeg det og når? Det er 2mnd oppsigelse tid. Vi har fått plass i nye bhg fra begynnelsen av aug. Og vi skal ha sommerferie i midten av juli. For det er jo 1 mnd betalingsfri, gjelder det i oppsigelsestiden eller må jeg ta to mnd før der igjen? Helt ny på det med bhg og så har ikke satt meg helt inn

Sent from my iPhone using BV Forum

Da må du levere inn skriftlig oppsigelse til bhg barnet ditt går i innen 31.05 :) Oppsigelsen kan du enten legge i postkassa eller levere selv :)

Ofte er det egne regler for å si opp på slutten av året. Les vedtektene, de skal du ha fått når dere begynte. Eller ta en prat med styrer.

Du sier/skriver rett og slett at barnet skal begynne i ny bhg fra august så du sier opp denne plassen.

Vi flytta jo 35 mil når vi gjorde det, så det var ikke noen overraskelse at vi sa opp...

I Bergen Kommune leverer du oppsigelse på samme side som du søker om barnehageplass. Mulig det gjøres over alt.

Hvordan gjør jeg det og når? Det er 2mnd oppsigelse tid. Vi har fått plass i nye bhg fra begynnelsen av aug. Og vi skal ha sommerferie i midten av juli. For det er jo 1 mnd betalingsfri, gjelder det i oppsigelsestiden eller må jeg ta to mnd før der igjen? Helt ny på det med bhg og så har ikke satt meg helt inn

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har fått beskjed om at jeg kan levere oppsigelsen når jeg vet om Vesla har fått plass i den andre barnehagen.

Jeg ville spurt styrer. Hos oss kommer ikke den betalingsfrie mnd med i oppsigelsen

Back
Topp