Hoste å atter hoste?! Råd ??!!

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
Jenta mi på 5 år hoster så ufattelig stygt, hun hørres ut som en gammel mann å brekker seg å står i. Har prøvd alt av hostesafter men ingenting tar det:( hun er under utredning for astma å har brukt mye Betapred, ventoline å flutide men ingenting hjelper nå

Ring legen eller legevakt og spør etter den nye medisinen mot hoste som de bruker mye av i Sverige. Jeg husker ikke hva den heter. Er noen tabletter som skal løses opp i vann og kun tas en gang. Dattera mi fikk det hos legen og hu slutta å hoste etter noen dager. Legen sa det var noe de hadde brukt på legevakten i Sverige i flere år men akkurat begynt å bruke det her. Virkelig en mirakelkur.

Når jenta mi har det sånn, får vi ventolin.. Vet ikke om annet som kan hjelpe dessverre :/

Ring legen eller legevakt og spør etter den nye medisinen mot hoste som de bruker mye av i Sverige. Jeg husker ikke hva den heter. Er noen tabletter som skal løses opp i vann og kun tas en gang. Dattera mi fikk det hos legen og hu slutta å hoste etter noen dager. Legen sa det var noe de hadde brukt på legevakten i Sverige i flere år men akkurat begynt å bruke det her. Virkelig en mirakelkur.
Hei.
Jeg har 2 barn som hoster helt sykt til tider. Bor i Sverige. Kan du finne ut hva den heter? Kanskje det hjelper :-)

Hostesaft funker ikke :-(

Hei.
Jeg har 2 barn som hoster helt sykt til tider. Bor i Sverige. Kan du finne ut hva den heter? Kanskje det hjelper :-)

Hostesaft funker ikke :-(
Desverre. Spurte sist jeg var hos fastlegen men han skjønte ikke hva jeg mente. Var hos en annen lege den dagen vi fikk medisinen. Utenlandske leger er sikkert flinke dem men når de forlanger at du skal prate bokmål blir det vanskelig å forstå hverandre.

Back
Topp