Støttekontakt og foreldrepenger

kgn30

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Er det noen her inne som vet om jobben min som støttekontakt beregnes med i foreldrepenger? Kontrakten går ut nå 15 april, og jeg kjenner at jeg vil prioritere andre ting om jeg ikke får noe igjen for det under permisjon... har for øvrig fått tilbud om å fortsette, men er usikker...

Det er jo en pensjongivende inntekt, så det skal vel regnes inn det og ja.

Ja, det gjør det.

Hei! Eg er også støttekontakt og helgeavlaster. Hør med NAV om dette, siden eg hadde over 40 tusen pr år var det ok. Har fått inntekts opplysning fra kommunen og sendt i lag med mine papirer til NAV. Ventet spent på korleis det blir om dei har snudd virkelig på flisa eller ikkje.

Hei! Eg er også støttekontakt og helgeavlaster. Hør med NAV om dette, siden eg hadde over 40 tusen pr år var det ok. Har fått inntekts opplysning fra kommunen og sendt i lag med mine papirer til NAV. Ventet spent på korleis det blir om dei har snudd virkelig på flisa eller ikkje.
Har hørt med nav, og de ba meg sjekke med kommunen jeg jobber for om det er pensjonsgivende inntekt. Har sendt e-post og spurt, så får nok svar i løpet av morgendagen. Håper virkelig at jeg får det med i beregningen da det utgjør ca 3k i måneden.

Spent på å høyre kva du får som svar. Ein jobb er ein jobb meiner no eg...
NAV sier at jeg må høre med lønningskontoret til arbeidsplassen og lønningskontoret ber meg høre med nav. Så det er visst ingen som vet...

Jeg fikk det ikke med. (I 2009)

Spør på NAV sin siden om foreldrepenger på facebook?

Back
Topp