Hahaha ja det gjorde det vel.Nei, det ante meg vel![]()
Neida , jeg er faktisk ganske snill sier folk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha ja det gjorde det vel.Nei, det ante meg vel![]()
Var det så ille?Nei det blir bare værre og værre![]()
God morgen!God morgen!
Hadd en fantastisk morsom kveld igår, fikk vondt i magemusklene fordi vi lo så mye. .
Jeg tenkte mer på den sangen som vant.. Usikker på om den når høyt opp i finalen :/Var det så ille?
ja. synes det er veldig koselig å gi bort ting til familien som er hjemmelagetKos dereså koselig med maleri i gave
![]()
Må si meg enig i detja. synes det er veldig koselig å gi bort ting til familien som er hjemmelaget![]()
Jeg heia på en godt stekt pizzaJepp, hadde håpet på han ErlendUtrolig spesiell frisyre på hun dama
![]()
Ikke så mye fortelle, var bare en herlig og morsom gjeng på beslk som førte til mye latterGod morgen!
Å nå er jeg spent! Fortell..
God formiddagGod morgenskjønner ikke at man ikke skal få sove?? Det er strålende vær i dag også
![]()
Ikke verst å ha et sånt rykteHahaha ja det gjorde det vel.![]()
Neida , jeg er faktisk ganske snill sier folk.
God formiddagGod morgen!
Hadd en fantastisk morsom kveld igår, fikk vondt i magemusklene fordi vi lo så mye. .
God morgenSovet lite i natt? Her er det strålende sol og blå himmel
![]()
kjempe vær er det. Vi ska li bursdag i dag vi da. Så det blir vel verandakos der med utsikt over fjorden.
Akkurat nå sitter vi inne å slapper av litt. Vesla maler bursdagsbilde til tante.
God formiddag
Urolig natt???
Herlig vær her også![]()
Alldeles ikke langt unna, du har skravlet mye de siste dageneÅ nei da
Langt unna![]()
Hadde bursdag herGod formiddag
Hvor var du igår??
Hva har dere gjort ute?Sliter med hoftene når jeg sover... Vært ute i noen timer jeg nå![]()
Uff så slitsomt daSliter med hoftene når jeg sover... Vært ute i noen timer jeg nå![]()
Har jo ikke 100 om dagen en gang???Alldeles ikke langt unna, du har skravlet mye de siste dagene