Noen som har blitt fort gravid etter senabort ?

L.S

Andre møte med forumet
Hei, vi mistet jenta vårres i uke 21, den 13 februar, fikk infeksjon noen dager etter fødsel, va igjen litt av morkaka, fikk antibiotika som æ mått bruke i 7 dager. Blødningene stoppet 14 dager etter fødsel, vi startet med å prøve på nytt. Noen som har blitt gravid fort etter man har mistet?
 
Jeg ble gravid 3 ganger på 10 måneder. Svangerskap nr 2 endte i senabort 15 uker på vei. Det gikk fort å bli gravid igjen. For fort for min del, svangerskapet ble vanskelig psykisk. Klarte ikke å tro på at babyen i magen var frisk denne gangen.
 
Første mistet jeg i uke 20 , vi tok 3 mnd pause fordi jeg havnet så langt nede men ble gravide 2 mnd etter dette igjen og fikk min nydelige datter ❤️ Så mistet jeg 6 stk på ett år , alt fra 5-11 uke så blir jo raskt gravid ! Har hatt en 7 mnd pause nå og ble gravid i januar og er 8+5 i dag ! Ønsker deg masse gode tanker etter tapet deres og masse lykke til med neste !
 
Vi mistet i uke 21/ 22. prøve igjen etter 6 månder, ventet lenge på grunn av depresjon. Og ble da gravid på første forsøk igjen <3

Lykke til !
 
Vi mista jenta vår i uke 22. Hadde ingen komplikasjoner etter fødsel og fikk mens ca 3 uker etter. Ble gravid etter 4 mnd.
Tok nesten 12 mnd med første ❤️
Det eneste jeg tenkte på etter vi mista var å bli gravid. Pp etter var helt grusomme, men nå er jeg gla jeg fikk litt tid til å bli megselv igjen og samle tankene! Svangerskapet så langt har vært veldig psykisk tungt!
Lykke til ❤️ vet hvor vondt dere har det ❤️
 
D e grusomt å mist føler ett nytt svangerskap kan hjelp på litt av sorgen. Takk for svar
 
Hjertet mitt gråter for dere alle :(. Er selv bare 11+5, men livredd for at dette skal skje meg nå. Man kan liksom føle seg trygg etter 12 uker men samtidig ikke :(. Hvis det er lov å spørre, visste alle tidlig ultralyder at ting var fint? Er liksom ikke noe man kan forutse?:(
 
Va på 2 ul, en i uke 8, og 11- alt så fint ut da:) men i mitt tilfelle så kun man Itj se hjertefeilen så tidlig sa dem:/ oul fikk æ den triste beskjeden at ho hadd alvorlig hjertefeil, va på ul hver uke i 2 uker å det ble bare dårligere beskjed å få, vi måtte avslutte sv.skapet uke 21:( men vi har 2 friske guttet idag, å d så dem på ul den tid å:) så tru dem e flink te å sje på ul idag om det er noe galt.
 
Vi mistet i starten av januar (uke 16). Var på to ul før d der alt så fint ut... Er nå i pp2 og tror ikke jeg er gravid igjen enda. Men har enda et lite håp ;)
 
Va på 2 ul, en i uke 8, og 11- alt så fint ut da:) men i mitt tilfelle så kun man Itj se hjertefeilen så tidlig sa dem:/ oul fikk æ den triste beskjeden at ho hadd alvorlig hjertefeil, va på ul hver uke i 2 uker å det ble bare dårligere beskjed å få, vi måtte avslutte sv.skapet uke 21:( men vi har 2 friske guttet idag, å d så dem på ul den tid å:) så tru dem e flink te å sje på ul idag om det er noe galt.
Vi har vært igjennom det samme. Hjertefeilen ble ikke oppdaget før i uke 22, og på alle ul fikk vi beskjed om at alt så fint ut og at vi ikke måtte bekymre oss. Men så viste det seg at det var veldig,veldig alvorlig så vi valgte å avslutte.
 
Håper dere og alle her inne som ønsker seg nytt mirakel får en ny sterk spire på kortere tid enn oss!
Vi hadde en vente mnd for å vente til første mens var unnagjort; så måtte vi jobbe hardt i 16 pp før det satt ei ny spire, men den har heldigvis sitti godt siden!
 
Hei!
Vi hadde en senabort i uke 24 i juli i fjor. Har prøvd noen måneder nå, så håper den sitter snart. Lykke til, håper det går deres vei :)
 
Det er trist å mist noe som man har gledet seg så mye til. Gratulerer til dere som er blitt gravide på nytt, og lykke til dere som prøver :) Håper på positiv graviditetstest etterhvert, men må vell ha tolmodige til mensen kommer tilbake, noe som ikke er lett å vent på;)
 
Mistet vår lille jente mai 2012 uke 24. Ble gravid igjen i juli men mistet tidlig. Så fikk jeg positiv test igjen november 2012. Så tok ikke altfor lang tid. Var alt jeg tenkte på en stund :/ en god klem til deg! ❤️
 
Jeg mistet i uke 20 pga tidlig vannavgang. Fikk infeksjon under fødsel, og måtte ha antibiotika intravenøst. 1 uke etter måtte jeg ha utskraping. Vi begynte å prøve igjen etter første mens. Men ble ikke gravid før nå i pp 13. Har blitt gravid i pp1 og pp 2 tidligere. Men egentlig tror jeg det var godt for dette svangerskapet at jeg har fått bearbeidet det forrige ordentlig først.
 
Jeg mistet i november 19+4 og er nå 7 uker på vei.. Klaffet på 2 pp. Ventet til at jeg var ferdig med å blø og så på vanlig menstruasjon før vi prøvde igjen.
 
Back
Topp