Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er det mulig? Det har de ikke gjort hos de to "mine". Jeg har selv tatt brystløft, og da måtte de også ta bort litt av brystet, og mine har ikke vokst tilbake slik de var.Men puppene har vokst tilbake til samme str som de hadde før de tok reduksjon igjen.
Hvordan er det mulig? Det har de ikke gjort hos de to "mine". Jeg har selv tatt brystløft, og da måtte de også ta bort litt av brystet, og mine har ikke vokst tilbake slik de var.
Om du skulle fått sopp der så ville nok det ha gjort så du ville fått det dekketMen har du ingen fysiske plager? Nakkevondt? Vondt i skuldrene? Hva med stroppegnag etter bhen?
Jeg vet at min søster fikk beskjed om at det var viktig å holde vekta stabil etter redukjon. La hun mye på seg så fikk hun raskt store pupper igjen pga alle fettkjertlene hun har.Hvordan er det mulig? Det har de ikke gjort hos de to "mine". Jeg har selv tatt brystløft, og da måtte de også ta bort litt av brystet, og mine har ikke vokst tilbake slik de var.
Hadde jeg vært deg hadde jeg snakket med legen om detStroppene gnager voldsomt, er det god nok grunn? Har ingen andre ordentlige vondter. Men går med veldig svai i ryggen, og sitter krokete. Begge deler pga vekten av puppene.. Vil jo tro at det kan medføre litt problemer etter hvert, men synes det er dumt hvis det må gå så langt at jeg får skader i ryggen før jeg kan få det dekket..