• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Gave til jente på 4???

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi sksl i bursdag til ei jente som blir 4 år. Hun selv ønsker seg bare Ponni:) men moren sa noe jenteaktig.
Med to gutter er jentegaver fremmed territorie for meg.
Noen som har tips?
Sånn 200-250 kr,

My little pony? Lego friends? Mi elsker lego friends og har helst det på alle ønskelister. Hu er 4 år hu også :)
Kjøkkenting er gøy. Elsker å lage mat. Frostbarbiedukker er supert :) Her synges det mye og lekes mye rollespill også. Kostymer :)

Noe med prinsesser, rosa, gjerne med glitter! Veske, hårpynt, kostymer, tyllskjørt, klær med frost-motiv, aktivitetsbok, klistremerker.

Frost er veldig kult om dagen. I lekenbutikken har de sånn pakke med små strikker man kan lage armbånd av, om de bare blir vist hvordan dem gjør det, synes de det er veldig gøy. Ellers finnes det andre kule greier til å pynte håret med og sånn i lekenbutikken. På H&M har de englevinger og tyllskjørt som også er kult.

Barbie
Frost ting
Lego friends
Hama perler
Geomag
Spill
Kostyme
Veske
Bøker
Magnetbokstaver
Maling og lerret

Generelt frozen ting om hun liker det :D ellers, hva med noe å kle seg ut som? "Sminke" sett fra leketøybutilkken, perlesett osv :D

Min er 4 år og ho er glad i frost, der har de jo alt fra dukker, kle, vesker, puslespill, klemmer og smykker Ellers barbiedukker, utstyr og klær til de, puslespill, tegnesaker, sengetøy med feks frost, prinsessemotiv. Kjoler Bøker

Frost er vel en sikker vinner ;) Ellers noe utkledningsklær, tegnesaker, klistremerker og andre hobbyaktiviteter eller hefter.

Perlesett, fingermaling eller andre hobbyting, tutuskjørt, mini bakesett (kanskje mini visp, kjevle og kakeform/fine muffinsformer), lego, en morsom bok, praktiske frost-ting (matpakke/drikkeflaske feks), eller kanskje smykkesett.

Trodde frost var "ferdig" jeg nå, men tydeligvis ikke;)
Hehe, overhodet ikke. Vesla hadde barnebursdag forrige helg, og 80 % av tingene hadde Frost på seg:)

Kassaapparat med lekepenger og matvarer.
Kinobiletter.
Smykkeskrin.
Hobbysett.
Aktivitetsbøker.
Brettspill

Back
Topp