Skiphop babygym

Hannus

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Noen som har babygym fra skiphop? Liker babyen den?

Jeg har veldig lyst på, synes de er så fine, men lurer på om lillemor hadde likt en med sterkere farger bedre?

Eg har ikkje den, men har hatt eit par stk, blandt anna ein slik rainforest (eller noko slikt) med masse fargar, ein frå IKEA som er heilt enkel uten mykje dill og ein anna enkel. Her likte ikkje Jr den dyre flotte med masse fargar og lydar. Tok litt tid før han aksepterte den, og da var dei to andre gull å ha :)

Vi har denne her, og gullet ELSKER den:
ImageUploadedByBV Forum1426140101.923239.jpg
Lekene lager flotte lyder og bøylene er myke slik at den får litt sving hvis han drar i dem. Særlig der knall oransje ekornet er en hit her ;)

Vi har denne her, og gullet ELSKER den:
Vis vedlegget 107724
Lekene lager flotte lyder og bøylene er myke slik at den får litt sving hvis han drar i dem. Særlig der knall oransje ekornet er en hit her ;)

Det er den jeg har lyst på! Gøy å høre at han liker den, 1000 kr er mye å bruke på noe som ikke blir likt :o

Leste skihopp jeg å lurte veldig på hva det var :P

Har den ikke selv men kjenner folk som har den og babyene deres liker den godt :-)

Vi har SkipHop ABC, den har blitt veldig mye brukt av både sønnen (fra 3 mnd og frem til ca ett år) og andre babyer på besøk:) Den har jo veldig duse farger, men det har aldri vært noe problem her. Masse å se på, og fine lyder:) Søsteren min hadde den andre SkipHop'en til sin yngste (som det er bilde av over), den har også vært veldig populær hos ungene:)
Jeg var også litt skeptisk til å bruke så mye på en babygym, men det var vel verdt pengene:D

Jeg har den med jungel, og den har vært kjempepopulær! :)

ImageUploadedByBV Forum1426178761.804908.jpg

Nesehornet spiller musikk også. :)

Vi har skip hop abc, og har vært kjempefornøyd med den! Mye rødt på den, og det falt veldig i smak:)

min erfaring er at foreldre liker pastellfarger, barna liker sterke farger. Vi kjøpte en som ikke har matte under, men er som et stativ i hard plast. Mye mer praktisk enn sånn matte som sitter fast, det er støvsamler og kjedelig når ungen gulper.
Det i hardplast holder også på formen npr ungen blir større og gjerne holder seg fast i det.

min erfaring er at foreldre liker pastellfarger, barna liker sterke farger. Vi kjøpte en som ikke har matte under, men er som et stativ i hard plast. Mye mer praktisk enn sånn matte som sitter fast, det er støvsamler og kjedelig når ungen gulper.
Det i hardplast holder også på formen npr ungen blir større og gjerne holder seg fast i det.
Matta kan klipses av og vaskes i maskinen når det er møkkete. Følger med pose som man kan stappe den inn i hvis man ikke bruker den. Bøyer spretter tilbake i akkurat samme stilling som det sto når den blir dratt i ;)

Har for så vidt en sånn i hardplast også, men han er ikke like glad i den. Den passer fint i lekegrinda, da ;)

Back
Topp