Endelig mensen!

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Første gang jeg har 'gledet' meg til mensen :) og hun kom snikende i dag.

Nå skal jeg ringe Riksen og starte project-babymaking ;) Woohoo!

Masse lykke til :D Endelig er du i gang!

Så spennende at du er (omtrent) i gang! :D Lykke til!

Hehe, har prøvd å ringe men de åpner ikke tlf før 12... Er SÅÅÅÅÅ utålmodig... :P

Hehe, har prøvd å ringe men de åpner ikke tlf før 12... Er SÅÅÅÅÅ utålmodig... :P
Vær forberedt på at det tar tid å komme gjennom når du først skal ringe også. Ventet nesten 30 min en gang, 15 på det korteste. :-)

Vær forberedt på at det tar tid å komme gjennom når du først skal ringe også. Ventet nesten 30 min en gang, 15 på det korteste. :-)

Takk for at du sier ifra.

Det er tastevalg 1, ikke sant?
Til 'sykepleier'?

Æsj :(
Det var fullt i uke 18 så da må jeg kanskje vente en HEL syklus til hvis ikke de får masse avbestillinger :(

Da setter jeg alt inn på at avbestillingene renner inn hos Riksen! Håper det ordner seg slik at du kommer i gang nå veldig snart!

Da setter jeg alt inn på at avbestillingene renner inn hos Riksen! Håper det ordner seg slik at du kommer i gang nå veldig snart!

Ja, men jeg vet jo at alle er like ivrige etter å komme i gang og jeg vil jo ikke ta plassen til noen....
Må visst ha 5 avbestillinger til for at jeg skal få plass. Spørs om det skjer.

Så står på venteliste i uke 18
Og garantert plass i uke 22

Håper du ikke må vente alt for lenge!

Vet ikke hvor stor sjansen er for at fem avbestiller, men håper uansett at minst fem stykker gjør det :D

Huff, så kjedelig. :( Håper de får tid til deg allikevel.

Æsj, så typisk :(

Jeg har innsett at sjansen for 5 avbestillinger er minimal og at jeg må vente en syklus til... Utrolig kjipt, men nå skal jeg hverfall prøve å tenke positivt.

Det positive er at jeg nå har 1 mnd til på å komme i litt bedre form. Det trengs ;)

I tillegg så er det jo veldig bra at jeg slipper å være en heks på påskefjellet med svigers :) Ingen hormoner eller annet som kan tulle med tilværelsen og fellesskapet.
Jeg skal hvertfall nyte påskeferien til det fulle med sambo og svigers! Jeg gleder meg skikkelig :)

Plutselig er det nytt mens-besøk, og da er jeg garantert plass på uttak/innsett på Riksen :)

En annen fordel er at du kanskje slipper å hå like lenge som meg på spray...1mnd, håper jeg ikke blir helt forferdelig de ukene, for vi skal til sydligere strøk, så stakkars mannen :) blir spennende å følge med på deg, håper vi kan flytte inn i terminklubber før sommeren!

En annen fordel er at du kanskje slipper å hå like lenge som meg på spray...1mnd, håper jeg ikke blir helt forferdelig de ukene, for vi skal til sydligere strøk, så stakkars mannen :) blir spennende å følge med på deg, håper vi kan flytte inn i terminklubber før sommeren!

Ja, vi får se hvor lenge jeg må bruke sprayen. De la til 4 uker så lengden er nok uansett lik som planlagt.

Hvilken uke satt de av til deg?

Skulle ønske vi gikk gjennom dette samtidig. Det går sikkert bra på ferien deres :) Tenker det er bedre enn å være på jobb meg hormoner.
Satser på at det blir full klaff på første forsøk :) terminforum blir det snart ;)

Jeg har kontroll 14.mars, og da regner jeg med at jeg skal starte på sprøyter etter det, blir nok uttak og innser i slutten av april. Får vite om det har klaffet rundt 17.mai :) gruer meg litt til det, har jo aldri opplevd å få to streker på en test noen gang så blir spennende å se etter å ha fått hjelp.. Når har de satt av uke til dere?

Dette SKAL bli den beste våren vi har opplevd Bubbly! :)

Jeg har kontroll 14.mars, og da regner jeg med at jeg skal starte på sprøyter etter det, blir nok uttak og innser i slutten av april. Får vite om det har klaffet rundt 17.mai :) gruer meg litt til det, har jo aldri opplevd å få to streker på en test noen gang så blir spennende å se etter å ha fått hjelp.. Når har de satt av uke til dere?

Dette SKAL bli den beste våren vi har opplevd Bubbly! :)

Ååå!!!! Så spent på dine vegne!! :D
Har selv heller aldri fått pos test så vet hvor nervepirrende det kommer til å være :) Kan bli den beste 17. Mai for deg noensinne :)

Regner med at det var kontroll 14 april du mente? Blir gøy å følge med og lære litt av prosessen samtidig.

Kaster massevis av babystøv over oss :D

Back
Topp