nav samtale

Sollos

Glad i forumet
.

Last edited:
Har vært på noe i den duren, der snakket vi liksom om planen videre egentlig bare :-) har også blitt oppringt der de lurte på hvor mye jeg tjente og ba meg sende inntektsopplysninger. Aldri no spørsmål om sivilstatus

-

Last edited:
De har vel ikke noe med om du er singel eller ikke, med mindre man er samboer. Og da har det vel noe med om man har bodd sammen en viss tid også om jeg husker rett.

Ellers har jeg vel ikke noe mer å komme med

.

Last edited:
Har du overgangsstønad som eneste inntekt? I såfall stilles det aktivitetskrav (minst 50 % jobb eller studier dersom barnet er over ett år) for at du skal kunne få den videre. Ellers er det vel kanskje bare for å få bekreftet at du bor alene med barnet. Ingen erfaring med dette, men det er sikkert ikke noe "farlig" som skjer på møtet. Møt opp, du, så går det garantert greit. Lykke til! :)

Hvis det er overgangsstønad du har, så stilles det jo krav til aktivitet for rett til ytelsen. Studier eller arbeidsrettede tiltak.

haha, ok

men planen videre? skjønte ikke den :) om jeg har vurdert nytt forhold liksom? har ingen i sikte enda, men jeg vil informere de selvsagt om jeg finner en ny gubbe :)
Nei nei ikke forhold, men her var det fordi OS snart utløp, så med tanke på inntekt/utdanning :-)

.

Last edited:
Back
Topp