Min snorker kun når han er full, til vanlig er det faktisk jeg som er verst
haha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen ganger skulle jeg ha ønsket at jeg har snorket selv så han har fått opplevd det sammeMin snorker kun når han er full, til vanlig er det faktisk jeg som er versthaha!
Hehe, ja, jeg vet hvor irriterende det er, dessverre. Men er ikke så lett å gjøre noe med detNoen ganger skulle jeg ha ønsket at jeg har snorket selv så han har fått opplevd det samme![]()
Det er desverre ikke detHehe, ja, jeg vet hvor irriterende det er, dessverre. Men er ikke så lett å gjøre noe med det![]()
Har sparket å knuffet her ogsåJeg sparker til samboeren...later selvfølgelig som om det ikke er med vilje. Dessverre starter det raskt igjen og jeg sliter virkelig til tider. Han har vært hos lege og spesialist, men de vil ikke operere endavi vet jo at han har skjev nesevegg og jeg er sikker på at både hans og min søvn hadde vært mye bedre om han hadde fått rettet opp nesa..
Det hadde vært det beste jaDet er desverre ikke detmen håper evt denne munnsprayen fungerer,i hvertfall demper det litt så vi kan sove sammen gjennom hele natten
![]()
Haha, må bare si det. Mamma lastet ned en app som skulle ta opp snorking så hun kunne vise pappa hvor ille han var. Enden på visa var at det var hun som var verst på natta, så hun viste det aldriHehe, ja, jeg vet hvor irriterende det er, dessverre. Men er ikke så lett å gjøre noe med det![]()
HahaHaha, må bare si det. Mamma lastet ned en app som skulle ta opp snorking så hun kunne vise pappa hvor ille han var. Enden på visa var at det var hun som var verst på natta, så hun viste det aldri![]()
Haha, morsomtHaha, må bare si det. Mamma lastet ned en app som skulle ta opp snorking så hun kunne vise pappa hvor ille han var. Enden på visa var at det var hun som var verst på natta, så hun viste det aldri![]()
Det skjønner jegSamboer har flyttet på loftet etter lillemor kom, pga han står opp midt på natta for jobb.... Snorkinga hans savner jeg ikke![]()
Sov godt eller god natt? Har fungert her i huset (den het noe sånt)Min mor brukte en type snorke nesespray som funket, men husker ikke hva den heter![]()
Sov godt eller god natt? Har fungert her i huset (den het noe sånt)
Det er akkurat samme her hjemme. Bortsett fra at her er det jeg som legger meg på sofaen. Mannen sover så tungt at jeg ikke klarer å vekke ham. Som f.eks i dette øyeblikk.Samboern min snorker nå inni *******! Jeg sliter med å få sove om han sovner først..våkner for vær gang det starter og må be han om å legge seg på siden. Da blir han surender med at jeg legger meg på gjesterommet som regel,eller sover lite gjennom natten... mener det er hans oppgave å gjøre noe med det,han har sagt nå sikkert i 6mnd at han skal,men ingenting blir gjort. For vær gang jeg nevner det,blir han irritert! Noen som har noe tips?
![]()
Skulle ønske vi har kunne ha hatt 1 natt sammenhengende sammen før mini'n kommer![]()