Hvilken dress?

Oktoberjenta

Elsker forumet
Har en snart 1,5åring i bhg. Og i bhg har vi nå kun liggende en vinter dress og regntøy. Men da jeg leverte henne i dag så jeg allerede flere hadde på seg en lettere dress.

Så hvilken er bra? Vis gjerne bilde. Hvordan stoff er det? Hva skal man se etter når man kjøper sånn vår dress? Er helt fjern på dette da det er vår første barn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en snart 1,5åring i bhg. Og i bhg har vi nå kun liggende en vinter dress og regntøy. Men da jeg leverte henne i dag så jeg allerede flere hadde på seg en lettere dress.

Så hvilken er bra? Vis gjerne bilde. Hvordan stoff er det? Hva skal man se etter når man kjøper sånn vår dress? Er helt fjern på dette da det er vår første barn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vesla mi bruker softshell dress fra Nameit. jeg er veldig fornøyd med den.
Den er vanntett, lett i vekt og passe varm på dager som dette.

Jeg har bestilt softshelldress fra pomp delux i år. Den har vannsøyle på 10 000, og veldig mange er fornøyd med den.

Polarn o pyret! Trenger ikke regntøy for den holder tett. Fin passformog slitesterk, størrelsene er veldig fleksible så du kan bruke dressen lenge.

Vi var veldig fornøyde med parkdressen til Reima.

Vi har en 2-delt dress fra PoP til vår 2,5-åring som jeg er superfornøyd med. han liker godt å gå med den og har god bevegelse og beskyttelse mot vær og vind. Den finnes også i heldress!

Softshell fra name it

Name It sin softshell dress :D

Back
Topp