• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Alenemor

Lilletrille123

Blir kjent med forumet
Hei.
Jeg har nylig blitt alenemor og har søkt meg inn på skole fra høsten av, noen som vet om jeg ikke får full overgangsstønad sia jeg har en jobb?

Det spørs på hvor mye du tjener :) jeg hadde jobb å tjente ca 15000-16000 i mnd. Å fikk 6000 i overgangsstønad :)

Hei.
Jeg har nylig blitt alenemor og har søkt meg inn på skole fra høsten av, noen som vet om jeg ikke får full overgangsstønad sia jeg har en jobb?
Du vil ikke få full overgangstønad når du jobber. Du får vell resterende av NAV om du ikke jobber 100%
Men siden du er blitt alenemor kan du søke om utvidet barnetrygd,farsbidrag... :)

Stemmer det at jeg ikke må ha hatt intekt i såfall de siste 6 mndr? Skal jo ikke jobbe ved siden av skolen, men som jeg klarer tyde så får jeg fortsatt ikke full vist jeg akkurat har vært i jobb? :/

Stemmer det at jeg ikke må ha hatt intekt i såfall de siste 6 mndr? Skal jo ikke jobbe ved siden av skolen, men som jeg klarer tyde så får jeg fortsatt ikke full vist jeg akkurat har vært i jobb? :/

Du kan ikke ha sagt opp jobben din uten gyldig grunn i løpet av de siste 6 mnd.

Back
Topp