Vårklare vogner

åpenbart ikke så veldig vanlig....? Sånn siden ingen andre har hørt om eller tenkt på, eller sett eller vurdert at dette var noe vår-greier?
Jeg har sett flere som har på våren /sommeren, jeg har mest tenkt å ha pga jeg har en liten som synes bøylen er god å gnave på, men må jo innrømme att det ser litt fint ut også

Nå hadde ikke jeg den typen vogn, men det var i alle fall aldri aktuelt med sånne greier på

Jeg er ikke den typen som... Vel.. Pynter vogna. Den var som den var.

Nå er jo min yngste fire, så vogn har vi ikke brukt på veldig lenge. Jeg gleder meg til å evt få lov til det igjen. Men vårpyntet bumperbar finner du nok ikke hos meg likevel.

Noe leker som dingler, muligens.

Og pose langt forbi mars.

Har bare en fotpose til vogna, med fleece inni. Han er da god og varm med to lag klær på nedi der. :)

Den så super digg ut:)
Bestilte den etter anbefalinger på ebay barn og baby på facebook, folk er visst veldig fornøyde med den. Gleder meg til den kommer. :)

Har gjort klar vognen i helgen, men det er fordi den straks bytter eier fra toåring til snart nyfødt ;) Skal bruke saueskinnspose i starten, er i alle fall fortsatt ganske kaldt her.

Har vinterpose fra elodie details og regulerer heller med klær enn så lenge. Fortsatt mye guffent vær og kaldt enda syns jeg.
Har fleecepose når det blir mildere.

Denne:
CIMG4441.JPG

Hva beskytter dere sittedelen i vognene med når vognpose perioden er over .... tenker f.eks på sommeren?

Tenker for å slippe å vaske hele vognen liksom hvis barnet har sølt eller satt seg oppi med sko?

Hva beskytter dere sittedelen i vognene med når vognpose perioden er over .... tenker f.eks på sommeren?

Tenker for å slippe å vaske hele vognen liksom hvis barnet har sølt eller satt seg oppi med sko?
Lammeskinn eller softline

Noen som kan foreslå noen vår poser ?
Lammeskinnspose med lite klær synes jeg passer til ganske varmt vær. Deretter lammeskinn med dyne (passer best i bagvogn, ellers legger jeg et stort pledd rundt så det ikke blir glippe). Fleeceposer synes jeg blir klamt.

Fortsatt dunpose her, har bare på gutten mindre klær :) Har en Easygrow Lite klar til varmere tider :)

Back
Topp