åpenbart ikke så veldig vanlig....? Sånn siden ingen andre har hørt om eller tenkt på, eller sett eller vurdert at dette var noe vår-greier?Ikke noe spesielt med mange fresher opp litt til våren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åpenbart ikke så veldig vanlig....? Sånn siden ingen andre har hørt om eller tenkt på, eller sett eller vurdert at dette var noe vår-greier?Ikke noe spesielt med mange fresher opp litt til våren
Jeg har sett flere som har på våren /sommeren, jeg har mest tenkt å ha pga jeg har en liten som synes bøylen er god å gnave på, men må jo innrømme att det ser litt fint ut ogsååpenbart ikke så veldig vanlig....? Sånn siden ingen andre har hørt om eller tenkt på, eller sett eller vurdert at dette var noe vår-greier?
Den så super digg utHar kjøpt vårpose på eBay, men ikke fått den ennå. Det er tidvis ganske varmt i vinterposen nå, så jeg gleder meg til å få den.
http://www.ebay.com/itm/36120578311...49&var=630563449881&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Bestilte den etter anbefalinger på ebay barn og baby på facebook, folk er visst veldig fornøyde med den. Gleder meg til den kommer.Den så super digg ut![]()
Emmaljunga Scooter AirHvilken vogn kjøpte du?![]()
Lammeskinn eller softlineHva beskytter dere sittedelen i vognene med når vognpose perioden er over .... tenker f.eks på sommeren?
Tenker for å slippe å vaske hele vognen liksom hvis barnet har sølt eller satt seg oppi med sko?
Lammeskinnspose med lite klær synes jeg passer til ganske varmt vær. Deretter lammeskinn med dyne (passer best i bagvogn, ellers legger jeg et stort pledd rundt så det ikke blir glippe). Fleeceposer synes jeg blir klamt.Noen som kan foreslå noen vår poser ?
Hva er softlineLammeskinn eller softline