Ny uke!

Vi har spist pannekaker til kveldsmat, så ungene var glade :-D

Sådde karse for 3 dager siden, som står i vinduet hos Wael. Og nå begynner det å bli grønt. Kan tro det er stas ;-) Billig moro :-D

Hva gjør dere nå?
 
Hermine er lagt for første natt i nytt hus. Spent på hvor lang tid det tar før hun sovner, for etterpå må vårt soverom ordnes. :p

Lukter veldig maling her, noe jeg synes er ganske ekkelt. Men den er giftfri, så skal ikke være noe problem å sove selv om det lukter rart.

I morgen er første dag på tilvenning og det blir veldig spennende!!! Spesielt siden jeg kommer med lilla øye :p
 
Vi har spist pannekaker til kveldsmat, så ungene var glade :-D

Sådde karse for 3 dager siden, som står i vinduet hos Wael. Og nå begynner det å bli grønt. Kan tro det er stas ;-) Billig moro :-D

Hva gjør dere nå?
Morro! Vi skal så vi også, men er ikke vits før uti april en gang :p

Er dere helt ferdig innflyttet nå? Mannen driver og monterer vaskemaskinen nå :)
 
Hermine er lagt for første natt i nytt hus. Spent på hvor lang tid det tar før hun sovner, for etterpå må vårt soverom ordnes. :p

Lukter veldig maling her, noe jeg synes er ganske ekkelt. Men den er giftfri, så skal ikke være noe problem å sove selv om det lukter rart.

I morgen er første dag på tilvenning og det blir veldig spennende!!! Spesielt siden jeg kommer med lilla øye :p
Lykke til i morgen. Tror det kommer til å gå veldig fint :-D Stakkars deg. TYPISK, med slike skader med nye ting etc :-(

Malinglukt er intenst... æsj..
 
Morro! Vi skal så vi også, men er ikke vits før uti april en gang :p

Er dere helt ferdig innflyttet nå? Mannen driver og monterer vaskemaskinen nå :)
Ja. Vi er ca ferdige. Mangler bare å legge mine klær i skapet :p Tiltak når jeg har bretta 150 000 plagg for ungene hehe...

Åssen går det hos dere? Blir fint på kjøkkenet :)
 
Ja. Vi er ca ferdige. Mangler bare å legge mine klær i skapet :p Tiltak når jeg har bretta 150 000 plagg for ungene hehe...

Åssen går det hos dere? Blir fint på kjøkkenet :)
Huff, ja de klærne mine blir vel bare liggende i søppelsekker tenker jeg :p

Blir veldig koselig på kjøkkenet. Men bordet som hører til benken er altfor stor til kjøkkenbord. Det er 180 langt, vi må ha et på 120 heller :p så må kvitte oss med et av spisebordene og kjøpe et kjøkkenbord heller;)
 
Ja. Vi er ca ferdige. Mangler bare å legge mine klær i skapet :p Tiltak når jeg har bretta 150 000 plagg for ungene hehe...

Åssen går det hos dere? Blir fint på kjøkkenet :)
Huff, ja de klærne mine blir vel bare liggende i søppelsekker tenker jeg :p

Blir veldig koselig på kjøkkenet. Men bordet som hører til benken er altfor stor til kjøkkenbord. Det er 180 langt, vi må ha et på 120 heller :p så må kvitte oss med et av spisebordene og kjøpe et kjøkkenbord heller;)
 
Huff, ja de klærne mine blir vel bare liggende i søppelsekker tenker jeg :p

Blir veldig koselig på kjøkkenet. Men bordet som hører til benken er altfor stor til kjøkkenbord. Det er 180 langt, vi må ha et på 120 heller :p så må kvitte oss med et av spisebordene og kjøpe et kjøkkenbord heller;)
Hehe. Samme her. Funker i søppelsekker og :-D ;-) Haha!

Så dumt da... får dere kanskje solgt til noen venner eller familie?
 
Hehe. Samme her. Funker i søppelsekker og :-D ;-) Haha!

Så dumt da... får dere kanskje solgt til noen venner eller familie?
Når det er gått en måned så har vel alle klærne man bruker funnet veien ut av søppelsekkene, det som da ligger igjen kan man jo bare kaste. Vips, rydding av klærne :p

Tror vi må legge det ut på finn.no, håper noen vil ha det!
 
Helluuuuu :D

Har fått lest meg gjennom, men har omtrent ikke noe batteri på mobilen, så får ikke svart enda haha..

Jentene ble med bestemor og min stefar til "bygda" idag for å besøke oldefaren dems, men dem hadde allerede reist tilbake til drammen :p (han og samboeren). Så da tok dem seg en tur til stranda og etterpå til foreldrene til stefaren min :) der fikk dem kake og is :p
Her har det blåst masse igjen, så var derfor jeg sendte dem ned til bestemoren :) når vinden roet seg så gikk jeg og sambo ut en tur med Leoh;) han har kommet til det stadiet hvor han skal gå og gå og gå og gå.... :p sambo er ikke helt i slaget idag og jeg mistenker manflu :p haha..

Så dette + husarbeid og innelek er vel stort sett det dagen har gått til idag :)
 
Hei og hå!
Håper dere som er midt i flytting rekker å slappe av litt mellom slagene :D

Vi har hatt en grei helg med høyt aktivitetsnivå på ungene. Jeg lurer på hva de har brukt som drivstoff denne helgen, for de har vært i høygir hele tiden :p
Men koselig har det vært!
I dag var vi ute kl 9 og var ute noen timer før lunch og skifting til tørt tøy. De var ganske våte!
Så trillet vi til noen venner av oss og ble der til kl 19 i kveld. Det ble innelek, utelek (les: svømmeknappen i sølepyttene i en barnehage like ved!), middag, barne-tv og fornøyde unger. Det ble litt sent i seng da vi måtte spise kveldsmat, sette brøddeig og dusje før leggetid. Stakkars T, måtte stelle seg ferdig selv mens jeg la Lillebror, og hadde sovnet i min seng før jeg i det hele tatt fikk lest, sunget og sagt god natt.

Nå er det bare å vente på brødheving og - steking på meg før jeg endelig kan ta kvelden :p

OG grattis med kvinnedagen! I dag er det 7 år siden jeg oppdaget at vi skulle bli foreldre for første gang! Fin dag å få så gode nyheter på :D
Jeg tar helt av, og feirer med is!
A2B47BAE-5887-484C-A24E-30078ABBA9AD_zpsgicqxn18.jpg
 
Hei og hå!
Håper dere som er midt i flytting rekker å slappe av litt mellom slagene :D

Vi har hatt en grei helg med høyt aktivitetsnivå på ungene. Jeg lurer på hva de har brukt som drivstoff denne helgen, for de har vært i høygir hele tiden :p
Men koselig har det vært!
I dag var vi ute kl 9 og var ute noen timer før lunch og skifting til tørt tøy. De var ganske våte!
Så trillet vi til noen venner av oss og ble der til kl 19 i kveld. Det ble innelek, utelek (les: svømmeknappen i sølepyttene i en barnehage like ved!), middag, barne-tv og fornøyde unger. Det ble litt sent i seng da vi måtte spise kveldsmat, sette brøddeig og dusje før leggetid. Stakkars T, måtte stelle seg ferdig selv mens jeg la Lillebror, og hadde sovnet i min seng før jeg i det hele tatt fikk lest, sunget og sagt god natt.

Nå er det bare å vente på brødheving og - steking på meg før jeg endelig kan ta kvelden :p

OG grattis med kvinnedagen! I dag er det 7 år siden jeg oppdaget at vi skulle bli foreldre for første gang! Fin dag å få så gode nyheter på :D
Jeg tar helt av, og feirer med is!
A2B47BAE-5887-484C-A24E-30078ABBA9AD_zpsgicqxn18.jpg
Er det ikke rart at det er gått 7 år? ;)
 
Back
Topp