Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tenkte jeg også!Da må jeg inne å lese, men bra de har det godt og alt gikk bra tilslutt.
Hva skal dere idag da?God morgen
Guttene sover fortsatt, men måsnart vekke kengubarnt siden vi skal dra snart![]()
Så kjedelig at du ikke fikk det til. Min plan var å sove litt lenger enn 8 siden jeg la meg sent men ..God morgenplanen var å sove lenge... Det gikk ikke
![]()
Vi skal på barnas skidagHva skal dere idag da?
Så morro da!Vi skal på barnas skidag![]()
Jada blir bra det, i fjor var det visst 800 unger der..Så morro da!
Tusen takk. Begynner å bli lei allerede... heldigvis siste gangen nå. For nå nekter jeg å flytte merLykke til med flyttingen![]()
Har du også fått babyen nå ??? Gratulerer så mye. Har ikke vært inne på noen dager å plutselig har alle fått baby![]()
Aner ikke, men fint baby hus. Gleder meg til å ha mage her også.Skulle ta mage bilde idag og lekte meg litt.. er det normalt å kunne holde inn magen såpass når man er gravid ?Vis vedlegget 106999Vis vedlegget 107000
Hehe , det har jeg dagt noen ganger ogsåTusen takk. Begynner å bli lei allerede... heldigvis siste gangen nå. For nå nekter jeg å flytte mer
Her får hun orntlig tak, hun gidder bare ikke så lengeVi har litt issues med å klare å få ordentlig tak i brystet, så ammingen kan bli litt knotete og da våkner hun ihvertfall. Men d kommer hvitt ut av begge når jeg klemmer, så hun får i seg næring rekner jeg med![]()
Sånn var mine også den første tida. Sugde noen minutter, så sovna de bare..Her får hun orntlig tak, hun gidder bare ikke så lenge![]()
Her får hun orntlig tak, hun gidder bare ikke så lenge![]()
Har tenkt på henne de siste dagene! Så koseligPeppercat også :-D
Håper å få shoppet i dag ogGod morgen! Høres gøy ut! Morsomt å shoppe i andre byer :-D