Tvillingmamma 2015

Rosegirl

Skal bli tvillingmamma
Hei!
Jeg venter tvillinger med termin 23.oktober:Heartbigred
Er så lykkelig for endelig å være gravid.
Har prøvd i mange år,og nå gikk det endelig på IVF forsøk nr.3
Prøver å tenke positivt,men er selvfølgelig veldig redd for abort....
Er lykkelig for hver dag som går, jeg:greet015 Litt i sjokk over at det er to spirer der,men samtidig er jeg bare veldig veldig glad!

Er det andre som venter tvillinger her?

:talk017

• Liker
Reactions: EJ
Gratulerer så mye!!!! :smiley-bounce016

Du hadde postet dette innlegget under FAQ, litt feil, så jeg flyttet det hit til generelt :D
Håper du får ett flott svangerskap :D

Åh, beklager - er ny her og leter meg litt frem... Takk for hjelpen :p ... Og for koselig gratulasjon!
:happy093:happy093

Gratulerer så mye med tvillinger på vei! :-)

Gratulerer så mye med tvillinger. Har selv tvillinger på 13mnder. :)

Gratulerer med dobbel lykke :-) og lykke til videre :-)

Gratulera med twins :) Ventar tvillingar no i mai, to jenter ❤️ ❤️ Har ein gutt som nettopp er fylt 1 år og ei bonusjenta på snart 9 år.

Tusen hjertelig takk, alle sammen!
:love7
EJ - hvordan har svangerskapet ditt vært så langt? Mye plager?
:flower

Det har gått opp og ned. Det er såpass kort tid mellom mine to svangerskap at eg rakk aldri å bli frisk i bekkent mitt, slik at det er vel den største plaga. Var 8 veker når eg byrja å jobbe igjen - rakk å jobbe 100% (med ammefri) i to veker og 50% i to veker før eg vart 100% sjukmeldt. Sleit masse med hovudverk og slikt drit i starten - klarte ikkje å fungere optimalt :( Rundt veke 20 så letta hovudpinen seg, og det var ganske deilig :) Vart stor fort og slete med nedpress og kynnere heile vegen. Heldigvis har ikkje det påvirka livmorhalsen! Normal lengde er rundt 4 cm - eg er no 30 veker på søndag og har 6,3 cm :D Begge jentene legger godt på seg og dei begge er over gjennomsnittet i vekt til ein einling :D
Morkaka ligger framme, men har kjent bevegelse frå rundt veke 15. No er det fult kjør! Klare å skille mellom dei, da tv2 er "hard" og brå, mens tv1 er meir forsiktig og "glidande" :P
No har halsbrannhelvete starta - så sliter litt med søvn og slikt, men eg overlever enn så lenge ;) Kjører på med syredempande på natta :P
Gledar meg til å få dei ut, men dei skal få lov til å vere inni magen til veke 37 - etter det skal eg byrja å gjere ting (gå i trapper, sitte på yoga ball osv) for å hjelpe på modningen ;)
Synes det er ganske stor forskjell på å vere gravid med 1 og med 2 stk. Er usikker på om det er ein fordel å få tvillingar først eller sist :P

Last edited:
Det høres tøft ut, men du høres virkelig ut som du tar det på strak arm og fikser dette flott xsmile5
Imponerende!
Stå på videre, du har ikke så lenge igjen nå :joyful:

Er tøft ;) Men trur bok at kommande storebror er "årsaken" til det. Når eg gjekk gravid med han, hadde eg i gen andre enn meg å passe på. Fekk sova/slappa av masse. No skal eg vera mamma og det tar jo ein del energi. Men, detta er siste gong eg er gravid og eg prøve å nyta det. Veit at premien er ganske så fantastisk ❤️ eller, premiene ❤️❤️
Lykke til deg ❤️ Mitt største tips - ta det som det kjem. Ikkje bekymre deg for ting på førehand. Mulig du brukar verdifull tid på noko som ikkje skjer :)

Back
Topp