Kan jeg gjøre det?

Melulu

Førstegangs mamma <3
Hei :) Jeg lurer på om jeg kan farge håret mitt? Retteresakt tuppene. Min mor mener jeg ikke kan farge tuppene, fordi dette vil være like skadelig om og fargehele håret. Jeg føler alt er fri for kjemikaljer i dag, og tror ikke dette er så farlig.

Noen som vet? :)

Du kan fint farge håret, men pga alle hormonene i kroppen, så kan du oppleve at fargen blir helt annerledes.
Og helst farg hos frisør. De har utdannelse og veit korsen farge du kan bruke som ikke er skadelig.

Skal bare farge tuppene, så å ta det hos frisøren kan ikke være så dyrt :D Takk for svar @Sofie.

Jeg stripet håret mitt hos frisør for en uke siden, ikke noe problem.
Nevnte for de at jeg er gravid da, tilfelle det skulle være noe men gikk helt fint :D

Jeg har egentlig lyst å gjøre det hjemme da, siden jeg bare skal ta tuppene. Om de blir litt missfarga går vel egentlig helt greit, siden tuppene skal bli lilla :P

Jeg farget håret når jeg var gravid, ikke noe problem. Har heller merket forskjell etter fødselen. Jeg bleika tuppene mine når jeg var gravid. Da skulle dere sett oss, mannen min farget tuppene mine på terassen. Orket ikke den sterke lukten og for sikkerhets skyld siden bleking er sterkere enn vanlig farge.

Ingen problem :D Var hos fisøren for noen uker siden og bleket håret. Skal ta etterveksten igjen om ikke lenge :)

Du kan fint farge håret, men pga alle hormonene i kroppen, så kan du oppleve at fargen blir helt annerledes.
Og helst farg hos frisør. De har utdannelse og veit korsen farge du kan bruke som ikke er skadelig.
Samme som Sofie sier:)

Spurte en frisør om det da jeg var gravid, og hun sa de har tatt vekk det som var farlig for fosteret før :) Gravid eller ikke, så vær klar over at hjemmefarger og bleking er mye hardere for håret enn hvis du gjør det hos frisør, for de blander akkurat det som trengs for ditt hår. Men mye dyrere så klart

Bare å farge håret, jeg gjør det en gang i mnd :)

Svigemor er frisør og sier det bare er tull at man skql være forsiktig med å farge håret når man er gravid :)

Back
Topp