Ferdigglas eller heimelaga mat?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
En god mellomting. Hjemme fikk de hjemmelaget, men brukte ferdigglass på tur og ferier pga oppbevaring.

Er vi hjemme lager jeg selv. Skal vi ut på noe tar jeg enten med hjemmelaget eller kjøper et glass :)

Med frøkna var det bare hjemmelaga da hun ikke ville spise ferdig glass. Med neste så satser jeg på at han kan spise begge deler, slik at jeg kan bruke ferdigglass på tur og lage maten hjemme :)

Storesøster fikk kun glass.. Det er planen med lillesøster også!

Hjemmelaget:) men har alltid et glass stående i nødstilfeller som feks når jeg har glemt å ta opp middag fra frysen eller ikke har tid til å lage.

Brukte mer eller mindre bare ferdig forrige gang, denne gangen har jeg planer om å forsøke meg på mer hjemmelagd :)

Hjemmelaget. Synes ikke det er noe smak på glassmat.

Her har han alltid spist selv, så det meste untatt pålegg og brød/kknekkebrød er hjemmelaget. Han spiser det samme som meg (minus salt, sukker og honning da) :)

Både og! Nokon gongar er det enklare/lettare å velge ferdig mat (både til oss og til Jr). Er ikkje alltid det passar at han får det samme som oss synes eg. Er ikkje alltid me eter middag når han er våken heller pga hektiske dagar.

Ikke kommet dit enda men har lyst å lage opp litt av det ho måtte like å ha på frysen ;)

Men kommer nok ikke til å bli heilt fanatisk:P

Ble mest glass sist, denne gangen blir det nok mer hjemmelaget, rett og slett fordi jeg har tid og mulighet. Men glass fungerte fint, det altså. :)

Helst hjemmelaget, men jentungen fikk mye glass. Skal prøve å lage mer selv denne gangen.

Hovedsakelig hjemmelaget. Ferdigglass kun om maten trenger lengre holdbarhet (lannge turer/ferie o.l.).

Back
Topp