Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kartinev sin øverst og min nederst. Har fått negativ i dag og positiv i går. Så tr kommer velPrøvd siden juli nå, så kjedelig
![]()
TakkMen, det skal ikke være meningen å få positiv om du ikke har hcg i deg! Så om du fikk positiv i går er det jo håp?Så testen din, er jo klar den. Håper det var feil med testen i dag, og at en ny sterk test lyser mot deg i morgen! Har selv prøvd siden juni, så forstår følelsen din veldig godt <3 Sender en klem og krysser for deg!
TakkHar hvertfall ikke fått mensen enda, det er jo et godt tegn
Har mye stikking i venstre siden, noe jeg ikke pleier å ha i forbindelse med mensen. Men føles ikke ut som de andre gangene jeg har vært gravid. Men da har det vært uventet så jeg har ikke vært så obs på tegn. Håper virkelig jeg er gravid. Har ikke flere tester, så om den ikke kommer i morgen skal jeg kjøpe en til torsdagsmorgen
![]()
Gratulerer!Vis vedlegget 106310
WiiiiTester tatt nå i kveld! Skal tro om vi kan tro på testene nå!! Gleder meg til mannen kommer hjem!!
![]()
Æææh!!! Gratulerer!!!!Vis vedlegget 106310
WiiiiTester tatt nå i kveld! Skal tro om vi kan tro på testene nå!! Gleder meg til mannen kommer hjem!!
![]()
![]()
Har ikke kjøpt ny i dag siden den i morgest var negativ. Så da tenkte jeg at tr kom i dag og hadde så menssmerter i morgest. Men den har enda ikke kommet. Følger du med på livmortappen?Ææ, du er god til å vente gitt!! Når jeg får blendatester dropper jeg alltid å teste mer, og venter på mens. Da dukker den alltid opp. Men nå som jeg har sett strek har jeg fått blod på tann. Nå må jeg teste i morgen!Håper vi havner på november begge to. Spennans!
Gratulerer!!Hvor mange DPO er du? Sterk til å være kveldsurin.
GratulererVis vedlegget 106310
![]()
Har ikke kjøpt ny i dag siden den i morgest var negativ. Så da tenkte jeg at tr kom i dag og hadde så menssmerter i morgest. Men den har enda ikke kommet. Følger du med på livmortappen?
Gratulererkan jeg sette deg på gravid?
![]()
Har ikke målt etter EL og har bare hatt en mens (2/2) etter uttak av hormonspiral så vi trodde det skulle ta MYE lenger tid og bli gravide! Men mannen sier han har super sperm!! Hehe![]()
Åh. Da var dere heldige gitt!Vi har prøvd en god stund nå og er sjeleglad for å endelig se noe på mine vanligvis blendahvite tester! Hurra!
GratulererVis vedlegget 106310
![]()
Beundrer pågangsmotet til dere som har prøvd lenge!!!! Dere er virkelig noen positive og oppmuntrende damer!! Stå på!! Til slutt klaffer det skal dere se!! Klarer ikke helt ta de positive testene mine innover meg enda, har ingen spesifikke symptomer på graviditet! Men håper de kommer snart!!
Stå på damer!!
de ser jo temmelig like ut!!! jeg tester med ny cb + imorra. skal du?Glemte bilde :') Vis vedlegget 106298
Har ikke målt etter EL og har bare hatt en mens (2/2) etter uttak av hormonspiral så vi trodde det skulle ta MYE lenger tid og bli gravide! Men mannen sier han har super sperm!! Hehe![]()