En "gave" til mine døtre

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Da mi første ble født, leste jeg en artikkel om ei dame som skrev "brev" til barna sine, helt fra begynnelsen av. Så jeg tenkte at det skulle jeg også gjøre. Så jeg skrev første brevet til jenta mi da hun var ett år, og har tenkt å skrive hver bursdag til hun er konfirmant eller 18, så skal hun få det da. Det samme skal jeg gjøre med jenta mi på 8 uker <3 fler som gjør sånn? Skriver i tillegg i babybøkene deres :-)

Jepp. Skrev brev mens jeg gikk gravid og til hver bursdag de har. Legger det i konvolutt sammen med tingene deres i safen.

Det er så koselig :) Jeg skal lage et hefte til begge, med bilde av de på fremsiden, og så fortsetter det bare med årene :) Skrev ikke så mye fra da jeg gikk gravid, derfor skal jeg ta det igjen nå :)

Så koselig :D Dette var en fin ide! Kanskje jeg skal begynne med det nå. Selv om poden alt er 4 år. Bedre seint enn aldri.

Åh, for en god ide! Det skal jeg begynne med! :)

Jeg er hvertfall glad jeg har skrevet fra ettårsdagen hennes. Er så mye lettere å huske ting da :)

Det var en koselig tanke :)

Jeg har begynt å skrive dagbok til jenten i magen (33 uker på vei). Tenker å skrive om svangerskapet og så om oppveksten hennes etterhvert. Tenker og å gi det til eventuelt konfirmasjon eller 18 årsdagen. Skal og skrive dagbok til meg selv, slik at jeg husker små detaljer.

Så koselig!
Hva skriver dere?

Så koselig. Jeg er dessverre ikke en sånn person som gjør det, men burde absolutt gjøre det.

å så koselig <3 det må jo være kjempe kjekt for dem når de får dem når de blir større <3

Fin ting å gjøre. Har ikke jort det selv, men skriver mye i babybøkene deres og lager i tillegg album til hver av de.

Back
Topp