Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var det uke 10 allerede og nå er det vår tur damer![]()
Dette er de som kicker av uke med IKM i daghvordan ligger dere an damer?
![]()
♥Mandag 2/3
- Starfish
- mammatilmirakel
- Hope90
- Fru Utålmodig..
- Lykkelig
- Toroto^-^
- nieida82
Blendahvit test på morgenen i dag, og har begynt spotting nå.. Tr skal i utgangspunktet komme i morgen, men har veldig smerter allerede i dag.![]()
Nei, det er det så absolutt ikke.. Nå skal både mannen og jeg ta en tur til legen for en liten sjekk, så får vi se om det blir bedre lykke neste pp!Uff, er ikke TR en vil ha besøk av når ein prøver lage en nydelig baby!lykke til neste pp!
Nei, det er det så absolutt ikke.. Nå skal både mannen og jeg ta en tur til legen for en liten sjekk, så får vi se om det blir bedre lykke neste pp!lykke til til deg også!
Da blei det TR på meg og oppstart av pergo til fredag![]()
Da blei det TR på meg og oppstart av pergo til fredag![]()
Vis vedlegget 106048
Hvordan er det mulig at denne ser sånn her ut etter 3minutter og en digital kommer med negativt resultat?
Jeg blir helt forvirret her :/ Er det bare en falsk blå strek?
Hvor mange DPO er du? Streken er jo veldig svak, så det kan være derfor derfor den digitale ikke slår ut enda.
Er mellom mellom 10-12 dop. Ikke brukt eggløsningstester denne pp. Men hadde EL slim for 12 dager siden.
Men venter tr i morgenDet er veldig tidlig å teste. Vil tippe du er gravid basert på streken på cb-en.
God bedringBlææ, tror jeg har greid å dra på meg sykdomMange som har vært syke på jobben i det siste og nå kjenner jeg at feberen ikke er langt unna
![]()