hahahahaha! Hadde bare spist vaniljekremen med skje jegNei det har vaniljekremen i kjøleskapet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahahahaha! Hadde bare spist vaniljekremen med skje jegNei det har vaniljekremen i kjøleskapet![]()
Jeg heier på løpestrengmetoden jeghehe ja ikke santhehehe Ellers så sender jeg de opp på gården til bestefaren sin. eller no
![]()
Haha, det er faktisk heilt sant. C og D kjendisene må jo vere dei to eg kjente til frå før. Resten har eg aldri hørt omJeg synes det kjendis greiene er litt tåpelig, hvorfor er man kjendis fordi man blogger?
Ser ut som de bare får med c. og d kjendiser..
hahaha! godt han passer på deg da!Mannen kjefter på meg
Jeg skulle bare flytte på noen esker, og en sofa og han kom løpende opp og fortalte meg at det får jeg ikke lov til.
Han vil helst vente en uke eller 2 til babyen kommer...
Jeg ville bare gjøre klart til at han kan bære opp eskene fra Ikea
Rote stuen opp skal bli lekestue![]()
Du må ta det med ro altså.Mannen kjefter på meg
Jeg skulle bare flytte på noen esker, og en sofa og han kom løpende opp og fortalte meg at det får jeg ikke lov til.
Han vil helst vente en uke eller 2 til babyen kommer...
Jeg ville bare gjøre klart til at han kan bære opp eskene fra Ikea
Rote stuen opp skal bli lekestue![]()
Min første var litt liten og hadde litt liten morkake, men han har alltid vært fin og frisk, og har normal størrelse nå.jaggu..
jaja. Vi får se fremover nå hvordan det blir.
Så lenge lillebror i magen har det bra så er det greit for meg!
FornuftigHar ikke tv kanaler![]()
Skal se 1.episode tenkte jeg hvertfall, så får vi se.Haha, det er faktisk heilt sant. C og D kjendisene må jo vere dei to eg kjente til frå før. Resten har eg aldri hørt ommen diggar 71 grader nord
![]()
De er noen taljer mellom huset og en stolpe neddi her etter at onkel hadde elghund.. Kanksje jeg skal begynne å bruke demJeg heier på løpestrengmetoden jeg![]()
Har ikke tv kanaler![]()
Har lyst siden Geir Sckau (eller hvordan han skriver navnet sitt) er med.Er det nokon som skal sjå på 71 grader nord kjendis i dag då? Det gler eg meg tilog ny sesong av Helt perfekt. Og neste sommer. Og Robinson. Shit, blir jo tv i heile kveld jo...
![]()
Nå kl 20 er det velHar lyst siden Geir Sckau (eller hvordan han skriver navnet sitt) er med.
Når?
Det er bra da. Hu mi var lita da hu ble født. Men hu kom 4uker før termin.Min første var litt liten og hadde litt liten morkake, men han har alltid vært fin og frisk, og har normal størrelse nå.
Nils Ingar Aadne er med. Trur det er det han heiter. NilsiSkal se 1.episode tenkte jeg hvertfall, så får vi se.
Har bare fått med meg Aylar Lie og hun bloggeren jeg
Veldig bra , lykke til med det.De er noen taljer mellom huset og en stolpe neddi her etter at onkel hadde elghund.. Kanksje jeg skal begynne å bruke dem![]()
sliter med det samme!Jeg er såååå sulten. Men vi har ingenting jeg har lyst på.
Å, han er jo kulHar lyst siden Geir Sckau (eller hvordan han skriver navnet sitt) er med.
Når?
takk takk.... Vet ikke helt om barnevernet hadde likt det men hahahahaVeldig bra , lykke til med det.
han er jo blitt sprek nå da! Men hvis han er med MÅ jeg jo se!Å, han er jo kuldet visste eg ikkje
det begynne no kl 20 på tv Norge