Skal vente til ikmNei men då vet du ikkje sikker enda. Vent till ikm så ta en test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vente til ikmNei men då vet du ikkje sikker enda. Vent till ikm så ta en test
Så morroFikk svaaaaak positiv 1 uke før forventet mens denne gang
GratulererFikk svak positiv 6 dager før ikm denne gangenå kvalmen har jeg allerede hatt i 5 dager . Nå blir det bare verre å verre
men kvalmen er bare velkommen den
er jo ett godt tegn
![]()
Har du tatt test?Mensen er en dag på overtid ! Og forsatt ikke noe tegn til den..
Små murringer i magen i ny og ne, kvalm og smålig halsbrann![]()
Nei, har sitti å trudd jeg skulleHar du tatt test?
Kjøp en test imorgen daNei, har sitti å trudd jeg skulle
Få mensen, har merket sånn ut
Skal gjøre det, titta etter en test i sta så jeg hadde hatt det i morgen tidlig, men de hadde ikke noen på søndags åpen eller bensinstasjonenKjøp en test imorgen da![]()
Blir veldig spennende, mensen pleier aldri å være forsinket og har alltid kommet presis etter jeg sluttet på p piller i fjorSpennende. Håper du får positiv test![]()
Da var du heldigere enn megBlir veldig spennende, mensen pleier aldri å være forsinket og har alltid kommet presis etter jeg sluttet på p piller i fjor
Det er bra dere traff til slutt daDa var du heldigere enn megMin kom når det passet den. Ganske slitsomt til tider, og vanskelig å time el og sånt. Men vi traff til slutt
![]()
Lykke til med testing imorgenSkal gjøre det, titta etter en test i sta så jeg hadde hatt det i morgen tidlig, men de hadde ikke noen på søndags åpen eller bensinstasjonen
Takk takkLykke til med testing imorgen![]()
Hvem / hvordan test bør jeg kjøpe ? Hvem er best ?![]()