TID FOR Å PRATE ♧

Vi har vaska,rydda og bært.. Slitne... Ungene er i bhg til 17 . Kjipt det er siste dag der :'(

Men gleder oss til å flytte til det nye hjemmet :-D

Hva skal dere i helgen?
 
Vi har vaska,rydda og bært.. Slitne... Ungene er i bhg til 17 . Kjipt det er siste dag der :'(

Men gleder oss til å flytte til det nye hjemmet :-D

Hva skal dere i helgen?
Så flinke dere er!!!

Er dere klar for avreise nå?

Vi har enda ikke begynt å pakke nesten. :p Jeg er så sliten, men håper på mer energi i morgen. ;) Vi skal pakke hele helgen.

Tror ikke Hermine blir å bry seg så veldig om å slutte i den gamle bhg, hun gleder seg sånn til å begynne i den nye. :) Hun forstår nok ikke helt hva det innebærer, at det blir mange nye fremmede voksne og barn. Og at hun ikke blir å treffe dem i den gamle bhg igjen. Men, men, det går seg sikkert fint til.
 
Jeg har nesten vært på sofaen hele dagen. Er så sliten. :eek: men deilig da :p

Har kjørt mange maskiner med klær innimellom all avslappinga, og pakka noen esker med leker.

Lader opp til pakkehelg. :p Mannen stakkars er på jobb hele kvelden.
 
Så flinke dere er!!!

Er dere klar for avreise nå?

Vi har enda ikke begynt å pakke nesten. :p Jeg er så sliten, men håper på mer energi i morgen. ;) Vi skal pakke hele helgen.

Tror ikke Hermine blir å bry seg så veldig om å slutte i den gamle bhg, hun gleder seg sånn til å begynne i den nye. :) Hun forstår nok ikke helt hva det innebærer, at det blir mange nye fremmede voksne og barn. Og at hun ikke blir å treffe dem i den gamle bhg igjen. Men, men, det går seg sikkert fint til.
Godt å få det gjort. Drar herfra tidlig søndag morgen :-D

Hun skjønner nok ikke så mye av det nei, det gjorde ikke Mina i alle fall. Wael gjorde det. Og sa : Jeg er inte lessen, men jätte glaad:-D
Vi skal besøke bhg om en liten stund, pga alle vennene de har der. De voksne var lei seg for at de slutter, og jeg og... Men sånn er det :'(

Lykke til med pakking :-D
 
Jeg har nesten vært på sofaen hele dagen. Er så sliten. :eek: men deilig da :p

Har kjørt mange maskiner med klær innimellom all avslappinga, og pakka noen esker med leker.

Lader opp til pakkehelg. :p Mannen stakkars er på jobb hele kvelden.
Så deilig. Godt å slappe av. Har jo gått i ett med sykdom for deg i laaaang tid :-(

Godt hun er bedre :) Når kommer mannen din hjem? :)
 
Så deilig. Godt å slappe av. Har jo gått i ett med sykdom for deg i laaaang tid :-(

Godt hun er bedre :) Når kommer mannen din hjem? :)
Han kommer vel hjem sent i kveld en gang tenker jeg. Sitter bare på kontoret inne i byen. ;) Han må ta igjen det tapte etter å ha vært hjemme i to dager.
 
Godt å få det gjort. Drar herfra tidlig søndag morgen :-D

Hun skjønner nok ikke så mye av det nei, det gjorde ikke Mina i alle fall. Wael gjorde det. Og sa : Jeg er inte lessen, men jätte glaad:-D
Vi skal besøke bhg om en liten stund, pga alle vennene de har der. De voksne var lei seg for at de slutter, og jeg og... Men sånn er det :'(

Lykke til med pakking :-D
Så morro at han snakker svensk:D utrolig søtt! ;)

Hermine har omtrent ikke venner i bhg, håper så veldig hun får det nå!!!
 
God kveld!
Lene: så flinke dere har vært i dag!

Marianne: jeg tror det var lurt at du unnet deg en dag på sofaen! Men du har jo fått gjort litt og :)

T og jeg hadde en fin tur til byen og endte på besøk hos mamma. Jeg fikk også handlet litt garn, og kjøpt inn til middag.
Lillebror hadde en flott dag i Bhg, og jeg er glad for at han ikke tok ut ferie hele uken...
Nå sovnet gutta, i samme seng :p jeg skal flytte minsten i sin seng nå, og se serie med mannen :-D
 
God kveld!
Lene: så flinke dere har vært i dag!

Marianne: jeg tror det var lurt at du unnet deg en dag på sofaen! Men du har jo fått gjort litt og :)

T og jeg hadde en fin tur til byen og endte på besøk hos mamma. Jeg fikk også handlet litt garn, og kjøpt inn til middag.
Lillebror hadde en flott dag i Bhg, og jeg er glad for at han ikke tok ut ferie hele uken...
Nå sovnet gutta, i samme seng :p jeg skal flytte minsten i sin seng nå, og se serie med mannen :-D
Så bra at det går bedre i bhg. :)

Jeg har gjort endel ja. Men kjenner formen ikke er helt på topp så må tvinge meg til å bli i sofaen og ikke fortsette å styre. :p
 
Så bra at det går bedre i bhg. :)

Jeg har gjort endel ja. Men kjenner formen ikke er helt på topp så må tvinge meg til å bli i sofaen og ikke fortsette å styre. :p
Man får gjort alt mer effektiv om man er uthvilt ;)
 
Så morro at han snakker svensk:D utrolig søtt! ;)

Hermine har omtrent ikke venner i bhg, håper så veldig hun får det nå!!!
Hehe, gøy med svensk. De snakker mye nå. Men snakker stort sett Norsk til meg, men glemmer seg noen ganger :) Syntes Svensk er veldig fint språk :)

Uff, krysser fingrene for det. Mye lettere når de har noen venner å leke med. Hun har Vært mye borte pga sykdom stakkars. Håper det ordner seg. Tror hun kommer til å like seg myye bedre der :)
 
God kveld!
Vesla er bada og lagt, så her skal det sløves.
I morra er det karneval i bhg til Jenny og kostymet er i boks. Vi spurte henne om hva hun ville kle seg ut som, og det var ingen tvil: pizzastykke! Heldigvis gikk det greit med kattekostymet vi endte opp med, så da er vi all set for tomorrow!:)
Hahahahah så nydelig! Pizzastykke :D:D
 
God morgen :)
Jeg ligger fortsatt i sengen :p men skal snart stå opp. Jeg hørte Liana var såååå stolt av seg selv idag tidlig når hun plutselig dukket opp på kjøkkenet der sambo sto :) hun hadde klatret ut av senga OG åpna døra selv :p "jeg gjorde sjøøøl jeg!" Mens hun lo stolt:rolleyes: så nå håper jeg vi får sengekanten i posten snart! :)

Jeg tror kansje jeg tar en liten tur til mamma idag..men vet ikke sikkert! Hun prøvde å passe Liana og Leoh mens vi var på skolen, og det gikk strålende:D:D:D etter at vi dro, så krabbet han opp på fanget hennes:eek: og hun fikk til og med skifte bleie uten protest:eek: han som lissom er så redd når noen kommer og hylskriker om noen løfter han opp :p

Ellers ingen andre planer enn å spise godteri :p haha
Hva med dere? Alt bra og sovet godt? :)
 
God morgen :)
Jeg ligger fortsatt i sengen :p men skal snart stå opp. Jeg hørte Liana var såååå stolt av seg selv idag tidlig når hun plutselig dukket opp på kjøkkenet der sambo sto :) hun hadde klatret ut av senga OG åpna døra selv :p "jeg gjorde sjøøøl jeg!" Mens hun lo stolt:rolleyes: så nå håper jeg vi får sengekanten i posten snart! :)

Jeg tror kansje jeg tar en liten tur til mamma idag..men vet ikke sikkert! Hun prøvde å passe Liana og Leoh mens vi var på skolen, og det gikk strålende:D:D:D etter at vi dro, så krabbet han opp på fanget hennes:eek: og hun fikk til og med skifte bleie uten protest:eek: han som lissom er så redd når noen kommer og hylskriker om noen løfter han opp :p

Ellers ingen andre planer enn å spise godteri :p haha
Hva med dere? Alt bra og sovet godt? :)
SÅ bra det gikk fint å være barnevakt!
Grei natt her :)
Mannen og T skal på kjelkekjøring med foreldrene mine. Der leier man kjelker, hjelm osv og tar heis opp og kjører fort ned :p Lillebror og jeg skal være hjemme og slappe av/ sove før jeg skal på sentvakt.
Gutta skal sove hos mampap i natt, siden mannen og jeg skal til Oslo på barselbesøk i morgen, så da drar mannen bort med dem i ettermiddag og får seg litt grøt før han drar hjem og får en rolig kveld alene før jeg kommer hjem fra jobb.
:D
 
SÅ bra det gikk fint å være barnevakt!
Grei natt her :)
Mannen og T skal på kjelkekjøring med foreldrene mine. Der leier man kjelker, hjelm osv og tar heis opp og kjører fort ned :p Lillebror og jeg skal være hjemme og slappe av/ sove før jeg skal på sentvakt.
Gutta skal sove hos mampap i natt, siden mannen og jeg skal til Oslo på barselbesøk i morgen, så da drar mannen bort med dem i ettermiddag og får seg litt grøt før han drar hjem og får en rolig kveld alene før jeg kommer hjem fra jobb.
:D

Ja det er jeg glad for :) hadde håpet på at Leoh er som har er pga at vi er til stedet! Og det var det visst å :) så må prøve å la dem passe han hjemme hos dem å.. ikke sikkert det går like greit!

Så gøy med kjelkekjøring :) dem har det i utleie på fjellet her å, men ikke prøvd det selv :p
Ha en fin dag på jobb og god tur til oslo imårra :)
 
Det blir bare jobbing til kl 18 på meg, for her er det mer stille enn noen gang. I disse nedskjæringstider synes jeg ikke det er nødvendig å bli sittende her til kl 23 bare fordi :p
Alenekveld med mannen, da! :)
Hva gjør dere i kveld?
 
Det blir bare jobbing til kl 18 på meg, for her er det mer stille enn noen gang. I disse nedskjæringstider synes jeg ikke det er nødvendig å bli sittende her til kl 23 bare fordi :p
Alenekveld med mannen, da! :)
Hva gjør dere i kveld?
Så deilig å slutte tidlig! :-D kos deg med din kjære ♡
 
Har vært hos pappa i dag med søstrene mine og barna... Koselig...

Nå er det snart natta på ungene, og vi skal gjøre siste rest! Guri malaria det er mye å gjøre :-(
 

Vedlegg

  • 1425142464364.jpg
    1425142464364.jpg
    40,5 KB · Visninger: 9
Back
Topp