TID FOR Å PRATE ♧

GOD FREDAGSMORGEN!:)
Jeg må begynne å legge meg tidligere altså..Nettene er greie, men jeg er likevel skikkelig trøtt om morran!:p
Nå har jeg sendt mann og katt ut døra. "Hadet, mjau-mjau!" sa vesla med fint mål da hun dro. Tror dagen hennes kommer til å bli helt topp!:)
Her blir det frokost, kaffe, tv og forelesning.

Hva skal dere i dag? :)
 
GOD FREDAGSMORGEN!:)
Jeg må begynne å legge meg tidligere altså..Nettene er greie, men jeg er likevel skikkelig trøtt om morran!:p
Nå har jeg sendt mann og katt ut døra. "Hadet, mjau-mjau!" sa vesla med fint mål da hun dro. Tror dagen hennes kommer til å bli helt topp!:)
Her blir det frokost, kaffe, tv og forelesning.

Hva skal dere i dag? :)
Søt mjau mjau! :)
Lillebror er levert, T og jeg er slengt på sofaen :-o
Han er sliten og har vondt i halsen, så vi skal nok ha en rolig dag. Mulig det blir en busstur til byen for å handle litt mat og en gave :)
 
Søt mjau mjau! :)
Lillebror er levert, T og jeg er slengt på sofaen :-o
Han er sliten og har vondt i halsen, så vi skal nok ha en rolig dag. Mulig det blir en busstur til byen for å handle litt mat og en gave :)
Takk for det.♡
Er det gårsdagen som tok på for T sin del? Koselig med en rolig dag og en liten bytur da. Sikkert kjekt å få kvalitetstid sammen!:)
 
Takk for det.♡
Er det gårsdagen som tok på for T sin del? Koselig med en rolig dag og en liten bytur da. Sikkert kjekt å få kvalitetstid sammen!:)
Nei, han har hanglet en stund, men blir ikke skikkelig dårlig liksom. Men det kan jo hende han ble litt sliten av å være sent i seng. Jeg måtte vekke han før jeg gikk for å levere Lillebror, jeg ville ikke risikere at han våknet til tomt hus :eek:
 
God morgen :)

Jeg rømte/ble sendt til mamma i går kveld for å få hvile. Angsten for omgangssyke er verst på nettene, ligger i helspenn i tilfelle flere blir syke og får ikke hvilt. Det var så utrolig godt å bare se på tv, spise snop og sove godt på hybelen hos mamma og de ;)

Hermine er i god form igjen. :) Spist masse frokost og nå er hun klar for å reise på hytta sammen med besteforeldrene :D Hun har gleda seg masse til dette, blir bra for henne.

Jeg skal starte pakkingen idag, etter å ha vaska masse klær og ryddet/vasket litt her. Går rundt med klorinservietter på alle dørhåndtak etc :p
 
GOD FREDAGSMORGEN!:)
Jeg må begynne å legge meg tidligere altså..Nettene er greie, men jeg er likevel skikkelig trøtt om morran!:p
Nå har jeg sendt mann og katt ut døra. "Hadet, mjau-mjau!" sa vesla med fint mål da hun dro. Tror dagen hennes kommer til å bli helt topp!:)
Her blir det frokost, kaffe, tv og forelesning.

Hva skal dere i dag? :)
Hun var jo bare helskjønn der hun jakta på halen sin. :rolleyes:
 
God morgen :)

Jeg rømte/ble sendt til mamma i går kveld for å få hvile. Angsten for omgangssyke er verst på nettene, ligger i helspenn i tilfelle flere blir syke og får ikke hvilt. Det var så utrolig godt å bare se på tv, spise snop og sove godt på hybelen hos mamma og de ;)

Hermine er i god form igjen. :) Spist masse frokost og nå er hun klar for å reise på hytta sammen med besteforeldrene :D Hun har gleda seg masse til dette, blir bra for henne.

Jeg skal starte pakkingen idag, etter å ha vaska masse klær og ryddet/vasket litt her. Går rundt med klorinservietter på alle dørhåndtak etc :p
Det var sikkert veldig lurt at du overnattet borte i natt!
Å få hvilt ut skikkelig er virkelig undervurdert!
Så godt at Hermine er i bedre form og får reist på hyttetur!
 
Det var sikkert veldig lurt at du overnattet borte i natt!
Å få hvilt ut skikkelig er virkelig undervurdert!
Så godt at Hermine er i bedre form og får reist på hyttetur!
Ja det føltes som å være på miniferie :rolleyes:

Nå er hun reist og jeg skal snaaart starte arbeidet, må bare ha litt sofatid først :p
 
Ja det føltes som å være på miniferie :rolleyes:

Nå er hun reist og jeg skal snaaart starte arbeidet, må bare ha litt sofatid først :p
Lurt med litt sofatid, dere har jo hele helgen :D
Hva planlegger du å få pakket i dag?
 
Lurt med litt sofatid, dere har jo hele helgen :D
Hva planlegger du å få pakket i dag?
Tenkte jeg skulle begynne med å få tømt stua for pynteting og leker/bøker. Så blir det litt ryddigere og mer plass for å stable esker.

Er så innmari mye klesvask etter sykdommen, så føler jeg drukner i klær også :p

Tenk, Hermine har hatt sin siste natt her uten at jeg var her. :eek: kom på det nå :p
 
Hermine er 2.5 år idag!!! :D

Snart 3 jo :eek:

Bestemora gratulerte henne med dagen og at hun ble 2.5 år idag. "Nei, æ blir 5 år!" svarte hun bare :p
 
Back
Topp