TID FOR Å PRATE ♧

Morn!
Urolig natt her, så jeg er litt muggen i dag.
Har forelesning 12.30, men må til byen for å kjøpe kostyme til Jenny først. I tillegg har jeg en haug med ting jeg burde ha gjort, men jeg orker ikke å.stresse livet av meg akkurat i dag.

Ønsker alle en fin torsdag.:)
 
Morn!
Urolig natt her, så jeg er litt muggen i dag.
Har forelesning 12.30, men må til byen for å kjøpe kostyme til Jenny først. I tillegg har jeg en haug med ting jeg burde ha gjort, men jeg orker ikke å.stresse livet av meg akkurat i dag.

Ønsker alle en fin torsdag.:)
God shopping :)
Og god forelesning etterhvert!
 
Neiognei! Trodde dere var ferdig nå, jeg..:( Hvordan er formen hennes? Håper fantasien din går i oppfyllelse.:)
Hun har spist ei skive loff og drukket ei flaske med farris/eplejuice. Litt sånn russisk rulett med magen, så jeg sitter klar med balja og håper hun får beholde det hun spiser!
 
At hun ikke skulle slippe nå :(
Ikke noe rart at du er helt utslitt!!
Kaffe og frokost her. Jeg leverte Lillebror til frokost i Bhg, han fikk ha med en flaske med melk, og det gikk veldig bra!
T og jeg er bare hjemme til fetterne kommer på besøk :)
Ja hvis hun ikke snart blir frisk så kommer jeg til å rømme langt vekk... :oops:

Så bra at det funket å levere han med ei flaske melk da. :D Kjekt å ha noen triks som funker. :)
 
Morn!
Urolig natt her, så jeg er litt muggen i dag.
Har forelesning 12.30, men må til byen for å kjøpe kostyme til Jenny først. I tillegg har jeg en haug med ting jeg burde ha gjort, men jeg orker ikke å.stresse livet av meg akkurat i dag.

Ønsker alle en fin torsdag.:)
Burde burde kan man gjøre en annen dag, avslappings må prioriteres. ;)
 
Ja hvis hun ikke snart blir frisk så kommer jeg til å rømme langt vekk... :oops:

Så bra at det funket å levere han med ei flaske melk da. :D Kjekt å ha noen triks som funker. :)
Hun må jo bare bli bra, og få være frisk en stund nå :(

Ja det var lettende! Han bar/drakk litt av flasken på veien og koste seg veldig :)
 
Hun må jo bare bli bra, og få være frisk en stund nå :(

Ja det var lettende! Han bar/drakk litt av flasken på veien og koste seg veldig :)
Håper inderlig hun blir bedre snart. For hun er lovet hyttetur med besteforeldrene i helga, og hun har hatt så mange skuffelser og avlyste aktiviteter den siste måneden at jeg håper hun får reise i morgen. Den stakkars ungen får jo ikke vært med på noenting lengre. :oops:

Så flott at leveringen ble bra idag! :)
 
Hva gjør dere på?
Her flyttes alt til hengeren, minus sengene... Mye jobb... gruer oss til vaskingen :-(

Hva skal derr?
 
Hva gjør dere på?
Her flyttes alt til hengeren, minus sengene... Mye jobb... gruer oss til vaskingen :-(

Hva skal derr?
Vi har spist middag og er nå på vei til Hunderfossen og Vinterparken alle sammen :) skal møte et vennepar med jevngamle unger!
Det blir koseligB
Vått og blåsete vær, men :p
 
Vi har spist middag og er nå på vei til Hunderfossen og Vinterparken alle sammen :) skal møte et vennepar med jevngamle unger!
Det blir koseligB
Vått og blåsete vær, men :p
Så koselig det hørtes ut! :)

Kos dere masse, og litt for oss også ;)
 
Hva gjør dere på?
Her flyttes alt til hengeren, minus sengene... Mye jobb... gruer oss til vaskingen :-(

Hva skal derr?
Lykke til med flyttingen!

Vi håper på å få pakket alt iløpet av helgen. Ble jo ingenting pakking denne uken pga sykdom.
 
God kveld!
Vesla er bada og lagt, så her skal det sløves.
I morra er det karneval i bhg til Jenny og kostymet er i boks. Vi spurte henne om hva hun ville kle seg ut som, og det var ingen tvil: pizzastykke! Heldigvis gikk det greit med kattekostymet vi endte opp med, så da er vi all set for tomorrow!:)
 
God kveld!
Vesla er bada og lagt, så her skal det sløves.
I morra er det karneval i bhg til Jenny og kostymet er i boks. Vi spurte henne om hva hun ville kle seg ut som, og det var ingen tvil: pizzastykke! Heldigvis gikk det greit med kattekostymet vi endte opp med, så da er vi all set for tomorrow!:)
Haha, pizzastykke? :-D

Veldig søt katt sa :) Håper dagen blir fin!
 
Back
Topp